Volgende week is het Groningen-NEC oftewel Satyr-Mahsfellt. Maar even een satébookie voor maken.Dan soll der satanischer Typ besser sein Best müssen tun!
Volgende week is het Groningen-NEC oftewel Satyr-Mahsfellt. Maar even een satébookie voor maken.Dan soll der satanischer Typ besser sein Best müssen tun!
Deelnemer van het eerste uur. Nog nooit kampioen geworden. Gunfactor. Hoog tijd.Wat is de reden dat Satyr dient te winnen?
Ik mag ze allemaal niet, dus ga ik er zelf maar voor.Deelnemer van het eerste uur. Nog nooit kampioen geworden. Gunfactor. Hoog tijd.
Mahsfellt is al eens kampioen geworden en die gun ik niks, net als die vervelende Kralinger, wat een zak Haggis is dat.
Nog niet zo lang geleden was ik bijna gedegradeerd. Nu sta ik nog maar 2 punten achter jou. Dus jij wordt geen kampioen. Is ook beter van niet. Voor iedereen. Ook voor jou.Ik mag ze allemaal niet, dus ga ik er zelf maar voor.
Hup gevegt hup PSV!
Juist door dit soort dreigementen wordt ik echt fanatiek.Nog niet zo lang geleden was ik bijna gedegradeerd. Nu sta ik nog maar 2 punten achter jou. Dus jij wordt geen kampioen. Is ook beter van niet. Voor iedereen. Ook voor jou.
Niet qua spelling.wordt ik echt fanatiek.
Dat komd omdat ik naar een red neck race zit te kiekn.Niet qua spelling.
bar en broos.
Dat zou zomaar kunnen.Met FC Utrecht had ik het voor de winterstop goed voor elkaar veel scoren en pakte de broodnodige punten.
Na de winterstop alleen vorige week veel gescoord maar weinig punten daar zullen nu toch echt de wedstrijden moeten worden gewonnen komend weekend de cruciale drie punten maar pakken thuis tegen het PSV van gevegt.
Gefeliciteerd, wij waren gewoon niet goed genoeg. Goed gespeeld.Yes. Gewonnen!!! Mooie start bij Sparta met 2 zeges en 1 nederlaag
Volgende week Ajax maar op 3-2 zetten, gratis 3 punten 😄Alle andere duels 1-1 neem ik aan?