Er wordt een stuk vaker gescoord dan in de PL en La Liga dit seizoen.Italie, makje. Alles 1-0, of 0-0
Is Gudde familie van je?:heinz:Vanaf volgend weekend is het over met de Bundesliga, 0 Bundesliga wedstrijden. Nichts, nada, noppesch, weg met de Bundesliga!
Nog maar 3 ronden, dat schiet aardig op. We kunnen na de competitie nog wel een toernooitje doen, zat wedstrijden.
En toch nog een punt. Balen, had me (vrijwel) veilig kunnen en moeten spelen.
Nee, ik heb voor de Satékroketten competitie toch een veel betere oplossing bedacht dan waarmee Gudde aan kwam zetten?Is Gudde familie van je?:heinz:
Ja tuurlijk, een competitie waar ik er wekelijks de een na de ander in schiet, dan moeten we snel over naar onvoorspelbare kut competitites als Spanje, Engeland en Italie. Zo word ik nooit 1,2 / 2,1.
Ajacied van het Oosten! Maar goed, al best. Ik dacht alleen mijn afscheid op te kunnen leuken met de Bundesligatitel.Ben jij nou een Ajacied of niet? Wat is dit voor psv'ers gejank? Of heb je Bernardo verkering gevraagd?
#Niettegelovendit
Ajacied van het Oosten! Maar goed, al best. Ik dacht alleen mijn afscheid op te kunnen leuken met de Bundesligatitel.