Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

PES5

Administrator
Forumleiding
Verdammt noch mal!

Lokwinske zwammy! Laat die Friese maat van je nog maar een kistje bier halen en stuur mij de rekening.

Bernardo

Well-known member
Vanaf volgend weekend is het over met de Bundesliga, 0 Bundesliga wedstrijden. Nichts, nada, noppesch, weg met de Bundesliga!

Nog maar 3 ronden, dat schiet aardig op. We kunnen na de competitie nog wel een toernooitje doen, zat wedstrijden.

En toch nog een punt. Balen, had me (vrijwel) veilig kunnen en moeten spelen.
Is Gudde familie van je?:heinz:

Abubakari

Well-known member
Is Gudde familie van je?:heinz:
Nee, ik heb voor de Satékroketten competitie toch een veel betere oplossing bedacht dan waarmee Gudde aan kwam zetten?

Maar ga jij volgend jaar maar mooi de Satehkroketzen Locka & Gesund liga opzetten. Ik blijf ver van alles wat Duits is.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Uiteindelijk een puntje tegen Ajax, 7 punten voor op de streep met 3 wedstrijden te gaan. Er is nog maar 1 overwinning nodig en we blijven erin.

Marinos

Well-known member
Ja tuurlijk, een competitie waar ik er wekelijks de een na de ander in schiet, dan moeten we snel over naar onvoorspelbare kut competitites als Spanje, Engeland en Italie. Zo word ik nooit 1,2 / 2,1.

Abubakari

Well-known member
Ja tuurlijk, een competitie waar ik er wekelijks de een na de ander in schiet, dan moeten we snel over naar onvoorspelbare kut competitites als Spanje, Engeland en Italie. Zo word ik nooit 1,2 / 2,1.

Ben jij nou een Ajacied of niet? Wat is dit voor psv'ers gejank? Of heb je Bernardo verkering gevraagd?

#Niettegelovendit

fortuna1987

Well-known member
Mooi dat we de Bundesliga gaan verlaten, weinig succes voor Fortuna. Om er een cliché in te gooien, het worden 3 spannende finales.

Abubakari

Well-known member
Ajacied van het Oosten! Maar goed, al best. Ik dacht alleen mijn afscheid op te kunnen leuken met de Bundesligatitel.

Voor jouw afscheid is er het toernooi wat na de competitie nog volgt (en zonder Bundesliga die dan vorbei ist) en waarin je dan mooi afscheid kunt nemen met een finale tegen zwammy.
Dus dan is het wel handig als je vast even wat kunt oefenen met voetbal van buiten Duitsland. Dacht ik.

Maar dat afscheid, daar kom je toch nog wel op terug?

Kielse Rat

Well-known member
Het wordt me stilaan warm onder de voeten. Die Bundesliga ligt me niet zo, hopelijk kunnen de andere competities me er alsnog doorsleuren.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Nog 3 rondes te gaan en dit is het programma voor komend weekend:

Eredivisie :
Fortuna Sittard (fortuna1987) - AZ (Andre) no2 - no5
PSV (Kielse Rat) - FC Utrecht (Bernardo) no16 - no4
FC Emmen (zwammy) - RKC Waalwijk (Reinoud) no8 - no9
PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) - SC Heerenveen (PES5) no6 - no1
Feyenoord (Susa) - FC Groningen (Unregistere) no12 - no17
Heracles Almelo (SC Heerenveen) - FC Twente (De Groene Scout) no10 - no14
VVV Venlo (Maasveld) - ADO Den Haag (Suikerbrood) no7 - no15
Willem II (Pascallovic)(SanMark) - Ajax (Abubakari) no18 - no13
Vitesse (Kralinger) - Sparta Rotterdam (Simon) no11 - no3
Hoofdklasse :
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Sporting Andijk (Marinos) no2 - no4
Xerxes DZB (Hankie) - sv Hillegom (JMD) no7 - no8
sv Dalfsen (gevegt) - VVA (Magikan) no5 - no6
Gemert (Willy) - Leonidas (Mario) no1 - no3

Abubakari

Well-known member
Omdat SM deze wedstrijden niet voorspelt speel ik dit weekend tegen de score van mijn organiserend collega FC Zwolle.

Bovenaan