Abubakari
Well-known member
Hier vast de eindstanden:
Eredivisie :
Heracles Almelo (JMD) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 3-6
FC Groningen (Unregistere) - Vitesse (Kralinger) 4-5
PSV (Kielse Rat) - Willem II (Pascallovic) 7-5
SC Heerenveen (PES5) - VVV Venlo (Maasveld) 3-4
RKC Waalwijk (Reinoud) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 4-5
FC Utrecht (Bernardo) - Ajax (Marinos) 6-5
AZ (Andre) - Feyenoord (Susa) 8-6
Sparta Rotterdam (Simon) - ADO Den Haag (Mario) 5-4
FC Emmen (zwammy) - FC Twente (De Groene Scout) 6-3
Hoofdklasse :
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Gemert (Willy) 6-5
VC Trynwalden (Suikerbrood) - Mamio (Abubakari) 4-5
Read Swart (SC Heerenveen) - Xerxes DZB (Hankie) 9-2
VVA (Magikan) - RVVH (Schaakliefhebber)(Mommiej) 4-5
PES5 raakt door de nederlaag zijn koppositie kwijt aan regerend kampioen FC Zwolle Olé (die geen last van de vloek die op de kampioen lijkt te rusten heeft), fortuna1987 is PES5 ook voorbij.
Onderin verliezen de onderste vier clubs, winnen de twee clubs daarboven waardoor Unregistere net boven de streep komt te staan. Marinos is vandaag gedegradeerd, komt mij wel goed uit, want ik ben gepromoveerd en neem over twee rondes Ajax weer over*. Doordat de nummers 2, 3 en 4 in de Hoofdklasse verloren (en Schaakliefhebber afhaakliefhebber lijkt te zijn) doen Satyr en SC Heerenveen opeens weer volop mee voor promotie. Het gat is 3 punten.
* Tenzij alles na de volgende ronde al beslist is, dan voer ik de wijzigingen gelijk door.
Eredivisie :
Heracles Almelo (JMD) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 3-6
FC Groningen (Unregistere) - Vitesse (Kralinger) 4-5
PSV (Kielse Rat) - Willem II (Pascallovic) 7-5
SC Heerenveen (PES5) - VVV Venlo (Maasveld) 3-4
RKC Waalwijk (Reinoud) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 4-5
FC Utrecht (Bernardo) - Ajax (Marinos) 6-5
AZ (Andre) - Feyenoord (Susa) 8-6
Sparta Rotterdam (Simon) - ADO Den Haag (Mario) 5-4
FC Emmen (zwammy) - FC Twente (De Groene Scout) 6-3
Hoofdklasse :
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Gemert (Willy) 6-5
VC Trynwalden (Suikerbrood) - Mamio (Abubakari) 4-5
Read Swart (SC Heerenveen) - Xerxes DZB (Hankie) 9-2
VVA (Magikan) - RVVH (Schaakliefhebber)(Mommiej) 4-5
PES5 raakt door de nederlaag zijn koppositie kwijt aan regerend kampioen FC Zwolle Olé (die geen last van de vloek die op de kampioen lijkt te rusten heeft), fortuna1987 is PES5 ook voorbij.
Onderin verliezen de onderste vier clubs, winnen de twee clubs daarboven waardoor Unregistere net boven de streep komt te staan. Marinos is vandaag gedegradeerd, komt mij wel goed uit, want ik ben gepromoveerd en neem over twee rondes Ajax weer over*. Doordat de nummers 2, 3 en 4 in de Hoofdklasse verloren (en Schaakliefhebber afhaakliefhebber lijkt te zijn) doen Satyr en SC Heerenveen opeens weer volop mee voor promotie. Het gat is 3 punten.
* Tenzij alles na de volgende ronde al beslist is, dan voer ik de wijzigingen gelijk door.