Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Abubakari

Well-known member
Het draait weer als een tierelier, 8 x gescoord, weer gewonnen, 6 uit 2.

Wel wat zuur dat ik met mijn scores in de hoofdklasse beide wedstrijden met Ajax ook gewonnen had. Maar goed, bij goeie scores in de hoofdklasse ben ik weer gebaat mocht ik promoveren, dus zoet zuur zullen we dan maar zeggen.

Kralinger 17 treffers, dat is volgens mij een evenaring van het record!

Oh nee, toch niet:

Hoogste score in 1 wedstrijd
FC Twente-Vitesse 7-21 (Groene Scout-PASCALLO)
Sparta-Vitesse (Simon-Kralinger) 9-17
FC Twente - Heracles Almelo....Achterhoeker-Satyr 16-7
NEC-Roda JC 16-7.....Satyr-Achterhoeker

Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
SC Heerenveen neemt weer een beetje afstand aan de kop.
Onderin blijven de drie nieuwkomers in de problemen zitten.
Eredivisie
1SC HeerenveenPES514-31106-96
2FC GroningenUnregistere14-2794-83
3PEC ZwolleFC Zwolle Ole14-26104-90
4Fortuna Sittardfortuna198714-2499-91
5RKC WaalwijkReinoud14-23100-107
6FeyenoordSusa14-2296-90
7Sparta RotterdamSimon14-2289-98
8VitesseKralinger14-21104-95
9Willem IIPascallovic14-2084-97
10VVV VenloMaasveld14-19112-106
11FC UtrechtBernardo14-19103-109
12FC Emmenzwammy14-1995-99
13FC TwenteDe Groene Scout14-1899-107
14Heracles AlmeloJMD14-1885-77
15ADO Den HaagMario14-1689-82
16AZAndre14-13101-100
17AjaxMarinos14-1288-92
18PSVKielse Rat14-1095-104
In de hoofdklasse hebben nog drie ploegen de volle buit.
En tevens nog drie ploegen die wachten op het eerste puntje.
Hoofdklasse
1MamioAbubakari2-617-12
2Xerxes DZBHankie2-616-11
3RVVHSchaakliefhebber2-613-8
4VC TrynwaldenSuikerbrood2-311-12
5Read SwartSC Heerenveen2-310-11
6VVAMagikan2-013-19
7GemertWilly2-010-14
8vv DelfstrahuizenSatyr2-010-13

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Monsterzege Vitesse op Spangen

Een wedstrijd die op het oog niet zo aantrekkelijk was omdat het tussen 2 middenmotors ging, is op een waar spektakelstuk uitgedraaid. Vitesse won met maar liefst 9-17 op het Kasteel in Spangen van Sparta. Lange tijd ging het duel redelijk gelijk op met veel doelpunten aan beide kanten. Vitesse bleef echter erop los scoren met maar liefst 15 doelpunten in de tweede helft, waardoor trainer Kralinger zijn grootste score ooit haalde. Dit is bovendien de tweede score ooit, de hoogste score was ook van Vitesse, maar toen was Pascallovic de trainer.

Trainer Kralinger was zeer tevreden: "verdedigend was het misschien niet perfect, maar we spelen graag op de aanval en dat wierp zijn vruchten af. Dit is een fantastische overwinning en ik ben zeer onder de indruk". Zijn tegenstander Simon was minder tevreden en zal vermoedelijk een hartig woordje willen spreken met zijn verdedigers.

Bron: Sat?kroket International

Simon

Administrator
Forumleiding
Monsterzege Vitesse op Spangen

Een wedstrijd die op het oog niet zo aantrekkelijk was omdat het tussen 2 middenmotors ging, is op een waar spektakelstuk uitgedraaid. Vitesse won met maar liefst 9-17 op het Kasteel in Spangen van Sparta. Lange tijd ging het duel redelijk gelijk op met veel doelpunten aan beide kanten. Vitesse bleef echter erop los scoren met maar liefst 15 doelpunten in de tweede helft, waardoor trainer Kralinger zijn grootste score ooit haalde. Dit is bovendien de tweede score ooit, de hoogste score was ook van Vitesse, maar toen was Pascallovic de trainer.

Trainer Kralinger was zeer tevreden: "verdedigend was het misschien niet perfect, maar we spelen graag op de aanval en dat wierp zijn vruchten af. Dit is een fantastische overwinning en ik ben zeer onder de indruk". Zijn tegenstander Simon was minder tevreden en zal vermoedelijk een hartig woordje willen spreken met zijn verdedigers.

Bron: Sat?kroket International
Ik was afgelopen week met Sparta op bezoek geweest bij Feyenoord Basketbal om te oefenen op mijn driepunters, alleen jammer dat nu blijkt dat Kralinger daar ??k is geweest :hsv:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik was afgelopen week met Sparta op bezoek geweest bij Feyenoord Basketbal om te oefenen op mijn driepunters, alleen jammer dat nu blijkt dat Kralinger daar ??k is geweest :hsv:

Dan had je toch beter op moeten letten in de training. :p

Reinoud

Well-known member
Afgeschminkt (?) Uiteraard doen we het nog boven verwachting bij RKC, maar dit weekend liet maar weer eens zien dat de basis erg smal is.

Abubakari

Well-known member
Read Swart uut, volgens mij win ik wel vaak de grensrechter. Leg wel wat kaas klaar, is ie drukker met kaas dan met kroketten en pak ik de 3 punten.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Het programma voor komend weekend :

Eredivisie :
SC Heerenveen (PES5) - Vitesse (Kralinger)
Willem II (Pascallovic) - Sparta Rotterdam (Simon)
Fortuna Sittard (fortuna1987) - FC Groningen (Unregistere)
Heracles Almelo (JMD) - ADO Den Haag (Mario)
FC Twente (De Groene Scout) - Ajax (Marinos)
FC Utrecht (Bernardo) - RKC Waalwijk (Reinoud)
AZ (Andre) - VVV Venlo (Maasveld)
Feyenoord (Susa) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole)
FC Emmen (zwammy) - PSV (Kielse Rat)
Hoofdklasse :
Read Swart (SC Heerenveen) at Mamio (Abubakari)
VC Trynwalden (Suikerbrood) at Xerxes DZB (Hankie)
Gemert (Willy) at VVA (Magikan)
vv Delfstrahuizen (Satyr) at RVVH (Schaakliefhebber)

Bovenaan