Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Reinoud

Well-known member
RKC doet in eigen huis goede zaken. In een spannende wedstrijd verslaan wij het Ajax van sat? legende Abu

Kielse Rat

Well-known member
We zijn het echt helemaal aan het weggeven. Gelukkig laten de ploegen vanaf plaats 4 ook allemaal punten liggen zodat de schade beperkt blijft.

Abubakari

Well-known member
RKC doet in eigen huis goede zaken. In een spannende wedstrijd verslaan wij het Ajax van sat? legende Abu

Ik zat net de samenvattingen te kijken en dacht dat de 3-1 van PEC me de zege had gebracht, blijk ik gvd 2-0 ipv 2-1 bij Emmen te hebben en toch weer verloren te hebben.

#Rotseizoen.

FC Zwolle Ole

Well-known member
SC Heerenveen (PES5) blijft maar gaan weer winst.
Met nog twee wedstrijd rondes te gaan zijn 4 ploegen in erg zwaar weer terecht gekomen.
Eredivisie
1SC HeerenveenPES510-2479-67
2RKC WaalwijkReinoud10-2076-71
3FC GroningenUnregistere10-1963-57
4Sparta RotterdamSimon10-1959-59
5VVV VenloMaasveld10-1875-62
6Willem IIPascallovic10-1863-67
7FC TwenteDe Groene Scout10-1670-71
8FC UtrechtBernardo10-1576-77
9VitesseKralinger10-1565-61
10Fortuna Sittardfortuna198710-1564-62
11FC Emmenzwammy10-1563-68
12PEC ZwolleFC Zwolle Ole10-1470-67
13FeyenoordSusa10-1362-59
14Heracles AlmeloJMD10-1258-52
15ADO Den HaagMario10-957-60
16AjaxAbubakari10-862-66
17AZSchaakliefhebber10-556-73
18PSVMagikan10-457-76
Dacht ik een poosje terug dat Kielse Rat wel zou promoveren moet hij nu nog alle zeilen bijzetten om plek drie te houden.
Durf niet te zeggen dat de eerste twee nu wel zeker zijn.
Hoofdklasse
1SVZAndre10-1965-57
2Sporting AndijkMarinos10-1863-60
3BeerschotKielse Rat10-1668-64
4vv DelfstrahuizenSatyr10-1461-54
5Xerxes DZBHankie10-1360-65
6GemertWilly10-1353-50
7VC Trynw?ldenSuikerbrood10-1262-66
8Read SwartSC Heerenveen10-752-68

Abubakari

Well-known member
Al mijn 6 nederlagen zijn met 1 punt verschil en mijn beide zeges ook, en dan nog twee gelijkspelletjes.
Het wordt tijd dat het dubbeltje mijn kant nu op gaat vallen, anders kan ik voor een nieuwe prijs gaan, een periodetitel in de hoofdklasse.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Nog twee rondes te gaan en er staan komend weekend belangrijke wedstrijden op de rol.

SC Heerenveen (PES5) - FC Groningen (Unregistere) maakt FC Groningen de competitie bovenin weer spannend of laat SC Heerenveen weer een concurrent verder achter zich?
Willem II (Pascallovic) - RKC Waalwijk (Reinoud) haakt RKC Waalwijk aan bij de top of doet Willem II dit?
Sparta Rotterdam (Simon) - FC Utrecht (Bernardo) hier geld hetzelfde wie haakt aan?
Fortuna Sittard (fortuna1987) - VVV-Venlo (Maasveld) ook hier wie kijkt naar boven en wie naar onderen?
FC Twente (De Groene Scout) - FC Emmen (zwammy) ook een strijd in de middenmoot wie gaat bovenin mee doen en wie onderin?
Vitesse (Kralinger) - ADO Den Haag (Mario) komt ADO Den Haag uit het degradatie moeras of gaat Vitesse zich bovenin met de strijd bemoeien?
Heracles Almelo (JMD) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) gaat Heracles Almelo of PEC Zwolle zich verder van de onderste plaatsen verwijderen of blijven ze allebei in moeilijkheden?
Ajax (Abubakari) - Feyenoord (Susa) speelt Feyenoord zich veilig en komt Ajax op het randje van de afgrond of trekt Ajax Feyenoord ook naar het randje toe?
PSV (Magikan) - AZ (Schaakliefhebber) Krijgt een van de twee nog een klein kansje of gaan ze er allebei uit?

Gemert (Willy) -SVZ (Andre) komt Andre definitief terug in de eredivisie of pakt Willy nog een laatste strohalm?
vv Delfstrahuizen (Satyr) - Sporting Andijk (Marinos) hier geld hetzelfde Marinos definitief terug of doet Satyr nog een stap omhoog voor een laatste kans?
Beerschot (Kielse Rat) -Read Swart (SC Heerenveen) gaat Kielse Rat voor een plek bij de eerste drie of doet SC Heerenveen zijn sportieve plicht en wordt het nog spannend?
VC Trynw?lden (Suikerbrood) - Xerxes DZB (Hankie) hod een van de twee nog een klein kansje voor promotie of vallen ze allebei af?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Afgelopen weekend namen we na een matige wedstrijd op de valreep toch de 3 punten uit De Koel mee terug naar Arnhem. Het moet tegen ADO wel beter, de hele week bereiden we ons al stevig voor. ADO strijdt tegen degradatie en we kennen dat gezegde van een kat in het nauw, maar wij willen er alles aan doen om de 3 punten in eigen huis te houden.

Abubakari

Well-known member
Hup Vitesse! Kan dit weekend al degraderen als ADO wint en ik verlies. :cab:
Ik heb zo'n gevoel dat dat ook gebeurt.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hup Vitesse! Kan dit weekend al degraderen als ADO wint en ik verlies. :cab:
Ik heb zo'n gevoel dat dat ook gebeurt.

Een overwinning kan ik niet beloven, wel zal ik beloven dat we onze best doen en voor de 3 punten gaan. :duim:

ADO krijgt geen cadeautjes, als ze willen winnen, moeten ze ervoor strijden tegen ons...

Unregistere

Well-known member
Niet te hopen dat het gedoe rond Bamihapzoer en Groti van invloed zal zijn op de prestaties van Vitesse. Dan heeft Abu die pech misschien ook nog.

JMD

Well-known member
Belangrijk weekend, met winst ben ik zeker van handhaving.

Kom op Heracles!!!!

Bovenaan