Voor jou geldt wat ook voor Groene Scout geldt, we zitten met jou en GS namelijk niet meer op 6 groepen van 4 maar ook nog een groep van 2. Maar als Bernardo en Maasveld niet binnen 3,15 uur voorspellen doe je gelijk mee. Anders kom je erbij als iemand vergeet te voorspellen.Ik wil wel Arsenal zijn
Het is dat iemand anders al Magikan heet.😀Die Abu kan een mooi potje toveren
Nee, je bent nu tweede reserve geworden.Ja sorry, vergeten dat dit spel er ook was. Heb de wedstrijden van morgen voorspeld, hopelijk nog op tijd.
Als je bij de beste vier komt met een hoge doelpuntenscore kun je nog steeds verder in het toernooi.Nou zie het wel, wel mooi om meteen eruit te gooien.
Zou je club eeen voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik (en Zwolle Olé ook) ga niet allemaal moeite doen voor een spel waarbij mensen vergeten te voorspellen, dat heeft consequenties, net zoals je als speler op de bank plaats moet nemen als je te laat komt. Er wordt hier een CL mentaliteit geeist, geen MKV'29 mentaliteit. Dus op tijd komen, anders ben je reserve. Geldt ook voor de rest in volgende rondes dus wie weet doe je dan weer mee omdat er anderen het vergeten. Mooie manier om (hoop ik dan) de boel scherp te houden. Komt nog bij dat het competitievervalsing is als jouw tegenstander tegen iemand speelt die maar de helft voorspeld heeft en de anderen in jouw poule wel tegen volwaardige tegenstanders spelen. Dus niet su seure en op tiit komme juh.Ach speel al jaren met spellen mee, vergeet je eventjes word je meteen bij de reserves gepleurd. Maar goed, we zien het wel of we nog door komen .
Prima, ik dacht dat je nog deelnemers zocht dus wilde jullie uit de brand helpen.Voor jou geldt wat ook voor Groene Scout geldt, we zitten met jou en GS namelijk niet meer op 6 groepen van 4 maar ook nog een groep van 2. Maar als Bernardo en Maasveld niet binnen 3,15 uur voorspellen doe je gelijk mee. Anders kom je erbij als iemand vergeet te voorspellen.
Hadden er nog twee bij gemoeten, dan hadden we nog een poule kunnen vullen, maar dat zat er helaas niet in.Prima, ik dacht dat je nog deelnemers zocht dus wilde jullie uit de brand helpen.