Voor als Fregge hier niet meer voorspelt.Woensdag 2 Maart 20:00 :
Ruststand Go Ahead Eagles - PSV : 0-1
Eindstand Go Ahead Eagles - PSV : 1-1
Maker eerste doelpunt : Veerman
Eerste doelpunt in minuut : 14
Donderdag 3 Maart 20:00 :
Ruststand AZ - Ajax : 0-1
Eindstand AZ - Ajax : 0-3
Maker eerste doelpunt : Klaassen
Eerste doelpunt in minuut : 14
Ik weet het, maar voorspel graag mee.Leuke voorspellingen Mario maar jij was al uitgeschakeld.
Hoe kan dat? Ik heb de rust en eindstand goedDe eindstanden na AZ-Ajax :
SVZ (Andre) - Blauw Geel`38 (Fregge) 9-7
AZ (Schaakliefhebber) - Heracles Almelo (Susaa) 14-17
Sparta Rotterdam (Simon) - PSV (gevegt) 14-4
NEC (Satyr) - VVA (Magikan) 12-14
Omdat je niet alles mag winnen.Hoe kan dat? Ik heb de rust en eindstand goed
Dat zijn samen 10 punten plus de 2 van gisteren is 12.Hoe kan dat? Ik heb de rust en eindstand goed
Ik maakte goed gebruik van de verwarring bij jouw spelers toen bleek dat je tegen RBC Roosendaal speelde en niet tegen SpartaDik verdiende overwinning van Simon.
Gefeliciteerd!
Tja, we hadden ons punt de vorige wedstrijd gemaakt en dan valt de concentratie toch ietwat weg.Ik maakte goed gebruik van de verwarring bij jouw spelers toen bleek dat je tegen RBC Roosendaal speelde en niet tegen Sparta
Dat wordt een lange zit.15 maart 2100
Deze grap houdt gelijke tred met je prestaties in deze ronde.Dat wordt een lange zit.
Succes heren!
Dus rust+eind helemaal goed verliest van een gokje? Discussie puntje voor komend jaar hoor.Dat zijn samen 10 punten plus de 2 van gisteren is 12.
En meer had jij niet goed.
Ik had eerder verwacht dat we de halve finales van de KNVB beker voor vrouwen moesten gaan voorspellenDe finalisten voorspellen in april de bekerfinale, de halve finalisten voorspellen de CL en EL en ConfLeague.