De Groene Scout
Well-known member
Dit begrijp ik niet.Hadden Groene Scout, Satyr en Magikan vroeger een onvoldoende voor begrijpend lezen?
Dit begrijp ik niet.Hadden Groene Scout, Satyr en Magikan vroeger een onvoldoende voor begrijpend lezen?
Het is een kwestie van niet lezen.Hadden Groene Scout, Satyr en Magikan vroeger een onvoldoende voor begrijpend lezen?
Hadden Groene Scout, Satyr en Magikan vroeger een onvoldoende voor begrijpend lezen?
Dit begrijp ik niet.
Geen return, met 9-9 zijn jullie sowieso beide door als beste verliezers. De andere beste verliezers zijn SVZ/Andre en Roda JC/Satyr en FC Groningen/Kielse Rat (ook 8 treffers)
PSV/JMD en VVA/Magikan gaan een return spelen en uitmaken wie er als zestiende door gaat. Degene die dit weekend het best scoort gaat dus door..
Bij gelijke standen tel ik het aantal doelpunten dat je in de 9 wedstrijden hebt voorspelt en degene die het dichtst bij het werkelijke aantal doelpunten zit gaat door. Is het dan nog gelijk dan tel ik het aantal correct voorspelde aantal doelpunten per club, daarna de juiste marge en is het dan nog gelijk dan weet ik het ook niet meer.
Loting is vanmiddag, vanavond of morgen.
Mooie loting. Een top tegenstander om tegen te spelen. Geen gebrek aan motivatie bij de spelers:duim:
Ik veronderstel dat je vanaf nu wel gewoon moet winnen om door te gaan?
Het moet ook pijnlijk voor je zijn dat er voor jouw komst 2 trainers bij NAC er wel in zijn geslaagd om deze prijs te winnen.Zullen we na dit 2e oefenpotje gewoon meteen Team 3 vs Team 14 doen? Kunnen jullie allemaal oefenen en het volgend jaar opnieuw proberen.
Het dolende Utrecht tegen de ontketende Krimpense boys dat wordt een geweldig pot.