Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

Satyr

Administrator
Forumleiding
HSC moet met 2-1 winnen, anders verlies ik.

Edit: 0-3 al daar... gefeliciteerd Andre
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Alleen bij een 4-0 voor Feyenoord kan mij nog in de race houden met een replay en anders weer een snelle exit in de satebeker. :devil:
 

Abubakari

Well-known member
Warempel Susa wint de klassieker:duim:

En nu zondag weer degradatievoetbal!!

Gefeliciteerd. Ik was bij de loting al zo'n beetje uitgeschakeld, jij bent toch wel d? cupfighter van 2016.
Uiteindelijk doen die sukkels van Fortuna mij de das om.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haller schiet Ajax naar een nederlaag tegen Feyenoord. Beste verliezer zit er ook niet meer in. Tot zover het bekertoernooi.:hsv:

Jij bent toch competitieleider? Dan pas je de regels toch gewoon ietwat aan. Mijn steun heb je, als je mij natuurlijk ook bij de lucky-losers zet.
 

Abubakari

Well-known member
Jij bent toch competitieleider? Dan pas je de regels toch gewoon ietwat aan. Mijn steun heb je, als je mij natuurlijk ook bij de lucky-losers zet.

Ik heb mijn portie bekergepruts wel weer gehad. Al ga ik vast nog 2x scoren. TEC en Feyenoord op winst zijn wel zo'n beetje gratis goals, die maak ik dan nog wel.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
verlies in de beker voor PEC teleurstellend.
De Eindstanden :

Fortuna Sittard/fortuna1987 at SC Cambuur/Bernardo 7-11
Sparta/Simon at AZ/Marinos 9-9
FC Groningen/Kielse Rat at Go Ahead Kampen 8-9
Willem II/Pascallovic at Vitesse/Wezeper88 8-6
AVV Swift/Jef400 at FC Utrecht/Reinoud 6-10
Dinges/Hankie at sc Heerenveen/PES5 7-6
Ajax/Abu at Feyenoord/Susa 6-9
SVZ/Andre at Roda JC/Satyr 8-8
Excelsior/Kralinger at Heracles-Groene Scout 10-7
PSV/JMD at VVA/Magikan 7-7
PEC Zwolle/Ol? at Eerbeekse Boys/TiMiKa 6-8
Leonidas/Mario at NAC/zwammy 7-12
OWIOS/Prume-VVV/Maasveld 5-4
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Wij spelen gelijk. Zondag dan maar!

Geen return, met 9-9 zijn jullie sowieso beide door als beste verliezers. De andere beste verliezers zijn SVZ/Andre en Roda JC/Satyr en FC Groningen/Kielse Rat (ook 8 treffers)

PSV/JMD en VVA/Magikan gaan een return spelen en uitmaken wie er als zestiende door gaat. Degene die dit weekend het best scoort gaat dus door..

Bij gelijke standen tel ik het aantal doelpunten dat je in de 9 wedstrijden hebt voorspelt en degene die het dichtst bij het werkelijke aantal doelpunten zit gaat door. Is het dan nog gelijk dan tel ik het aantal correct voorspelde aantal doelpunten per club, daarna de juiste marge en is het dan nog gelijk dan weet ik het ook niet meer.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik stel voor dat Simon, Marinos, Andre en ik doorgaan. Wij hebben niet verloren en hebben de meeste punten.
 
Bovenaan