Satékroketten Koep Afreak 2024 Lekker & Gezond- Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Eigenlijk is Oeganda-Zimbabwe natuurlijk de finale, maar we spelen in de poulefase nu al tegen elkaar.

Eens een keer geen hattrick, maar wel op voorsprong.

Mario is naar Rammstein en prompt scoort Zimbabwe een hattrick. We staan opeens achter, 2-3. En dat wordt zo (mits Ghana wint) 3-4.
Hopelijk is Mario morgen weer terug, kunnen we dan weer gewoon de voorsprong pakken.
 

Mario

Well-known member
Ja, je moet als coach je prioriteiten stellen. Ik heb nog wel ff "Puppe" op de speaker gezet vlak voor de wedstrijd en dat heeft denk ik wel geholpen :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Ik dacht al, wat een meur op de gang, maar het hele Zimbabwaanse zootje had dus vlak voor de wedstrijd zitten puppe.
 

Abubakari

Well-known member
De lucht is geklaard, Mario weer terug opde bank, net als mijn voorsprong die ook weer terug is, een puntgave hattrick bezorgd Abuganda een 6-5 voorsprong.
 

Unregistere

Well-known member
Was een spannende pot tegen de Senegalezen van Magikan. Zijn tactische vondst in de slotfase verraste mijn ploeg, waardoor we nipt onderuit gingen.

Hopelijk herstel tegen Zwammy, ook wel de Witte Keniaan genoemd.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De ruststanden van wedstrijd 2 :

Oeganda (Abubakari) - Zimbabwe (Mario) 5-7
Egypte (Kralinger) - DR Congo (Kielse Rat) 6-4
Nigeria (PES5) - Guinee (fortuna1987) 3-4
Madagascar (Susa) - Burundi (Andre) 3-10
Senegal (Magikan) - Algerije (JMD) 5-7
Kenia (zwammy) - Tanzania (Unregistere) 0-6
Marokko (Hankie) - Ivoorkust (Marinos) 5-4
Zuid-Afrika (Reinoud) - Namibi? (Pascallovic) 3-6
Tunesi? (Maasveld) - Mali (De Groene Scout) 8-4
Mauritani? (FC Zwolle Ole) - Angola (SC Heerenveen) 4-6
Kameroen (Bernardo) - Ghana (Simon) 8-3
Benin (Satyr) - Guinee Bissau (Batigoal) 10-5
 

Abubakari

Well-known member
Elk een goaltje teveel en inmiddels alweer achterhaald. Puppengate speelt Abuganda nog immer parten zo lijkt het. Of het is gewoon onderschatting, kan ook.
 

Mario

Well-known member
Wij hebben een mental coach uit Duitsland laten overvliegen, voorlopig dus met het gewenste effect :duim:

Rammstein_2728-1024x683.jpg
 
Bovenaan