Bestaat niet meer
Well-known member
1e 3punter binnen voor Slowakije, ook hier zullen de Belgen wel de arbitrage deels de schuld geven.
JiJ bEnT oOk AlTIjd MaAr meT MiJ bEzIg!!!11!Oh, ik dacht dat ik tegen PES5 moest. Zat heel erg te hopen dat het geen 2-2 werd (en wel 2-1 bleef), dus van heel erg blij in
dat die bal op de paal ging en niet in het doel naar balen dat die scheidsrechter niet direct na de corner affluit waardoor het van 3-0 nog 1-0 werd.
Had nota bene de uitslagen van PES5 bekeken om veel verschillende voorspellingen te hebben want heel veel hetzelfde is ook niks aan. Blijk
Ik dus helemaal (nog) niet tegen PES5 te spelen.😀
De Deense pers was al zo kritisch, nu heb ik het in de persconferenties dus ook nog de hele tijd over de verkeerde tegenstander gehad.😬
Open de satékroketten lekker en gezond eredivisie competitie 2024/2025 dan ook tegen jou.JiJ bEnT oOk AlTIjd MaAr meT MiJ bEzIg!!!11!
Open de satékroketten lekker en gezond eredivisie competitie 2024/2025 dan ook tegen jou.
Had niet gezien dat Kielse Rat en Andre de uitslagen hadden aangepast.Volgens mij heb ik 4 punten