Saté-K 2021 Lekker & Gezond Discussietopic

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik word sowieso in eigen land al uitgekotst sinds ik wereldkampioen ben geworden, en vanwege allemaal 'schandalen' ( nepnieuws) rondom mijn vorige deelname mag ik officieel zelfs niet meer coachen. Slechts één land toont clementie, en dat is Vaticaanstad.

Dus de held formely known as UG mag alleen Vaticaanstad trainen. De vraag is alleen, mag Vaticaanstad wel meedoen ?
Welkom met Vaticaanstad
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Groep G

Hankie -
Gibraltar
Bernardo - SanMarino
U.G. - Vaticaanstad
Xisco - Catalunya
 
Laatst bewerkt:

Xisco

Member
De paus heeft Catalunya uitgenodigd voor zijn poule, maar punt 1) mag een niet-UEFA-land wel deelnemen en punt 2) hoe werkt dit eigenlijk?

Zo gezond zijn satékroketten overigens niet; ik heb een jongen meegemaakt die op de IC belandde na het eten er van, een Duitse toerist met een pinda-allergie.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De paus heeft Catalunya uitgenodigd voor zijn poule, maar punt 1) mag een niet-UEFA-land wel deelnemen en punt 2) hoe werkt dit eigenlijk?

Zo gezond zijn satékroketten overigens niet; ik heb een jongen meegemaakt die op de IC belandde na het eten er van, een Duitse toerist met een pinda-allergie.
Simpel Abubakari zet het programma per speelronde er op jij doet daarvan de voorspellingen bv Nederland- Duitsland wordt 2-0
Jij hebt 1-0 voorspeld is 1 punt bij juiste voorspelling 3 punten jij speelt tegen een deelnemer uit jou zelfde groep wie die ronde de meeste punten haalt wint dan heb je na de eerste wedstrijd dan 3 punten en je speelt 3 wedstrijden
 

Abubakari

Well-known member
Zo gezond zijn satékroketten overigens niet; ik heb een jongen meegemaakt die op de IC belandde na het eten er van, een Duitse toerist met een pinda-allergie.
Geen sterke eerste post in een satékroketten topic, en dan druk ik me nog zacht uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

U.G.

Well-known member
Oei, Vaticaanstad met z'n hooligans. Als dat maar goed gaat in Rome.


Ja, die twee zijn inderdaad gevreesd

De harde kern bestaat uit 3 gardisten, maar ze hebben nog 4 of 5 meelopers. Het is echt geen grap dit, een beetje m'n grootste zorg eigenlijk.

Ik heb die drie dus preventief op laten sluiten, en een algeheel verbod ingesteld op miswijn. Ja ik moet wat. Oók in de louche straat !

Ik maak geen vrienden maar daar ben ik hier niet voor. Ik kan echt geen schandaal meer gebruiken.
 

U.G.

Well-known member
De paus heeft Catalunya uitgenodigd voor zijn poule, maar punt 1) mag een niet-UEFA-land wel deelnemen en punt 2) hoe werkt dit eigenlijk?

Zo gezond zijn satékroketten overigens niet; ik heb een jongen meegemaakt die op de IC belandde na het eten er van, een Duitse toerist met een pinda-allergie.

Zo zo dan. Dat wist ik niet. Jullie zijn dus uitgenodigd door de paus. Toe maar hee. Waarom niet meteen Frankrijk...en hij eist zo'n beetje een podiumplaats nog wel.
 

Xisco

Member
Is het alleen voorspellen of moeten we ook nog een selectie samenstellen? Ik heb wel een basiself op het oog, maar zou graag de achterkleinzoon van Josep Pérez willen inzetten. Dat vindt de paus vast niet erg, het gaat tenslotte op zijn landgenoot.
 

Kielse Rat

Well-known member
Is het alleen voorspellen of moeten we ook nog een selectie samenstellen? Ik heb wel een basiself op het oog, maar zou graag de achterkleinzoon van Josep Pérez willen inzetten. Dat vindt de paus vast niet erg, het gaat tenslotte op zijn landgenoot.

Enkel de wedstrijden voorspellen in het daarvoor bestemde topic. Verder gelden er in het Satékrokkettenuniversum totaal geen regels over wie je opstelt. Je mag zelfs met 11 keepers spelen als je dat zou willen.
 
Bovenaan