Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Toch wel fijn dat ik de laatste wedstrijd dan toch nog won. Uiteindelijk zesde, dat is op basis van goals voor twee plekken te laag. Jammer dat er maar 3 waren met meer tegentreffers, met wat meer geluk had ik kampioen kunnen worden./ Leek het ook even op, maar toen ik bovenaan kwam te staan kakte het gigantisch in. Anyway, in ??n seizoen tegen degradatie en voor de titel gespeeld, ook wel bijzonder.

Zwolle bedankt. Misschien nog een zomertoernooitje, Afrika Cup is deze zomer ook nog, toch?

Mario

Well-known member
Forumleiding
Een heel seizoen in de Eredivisie afgesloten op plek 12, daarnaast ook voor het eerst de halve finale gehaald in de beker. Prima seizoen dus voor ADO.

Zwolle en Abu bedankt voor de organisatie.

PES5

Administrator
Forumleiding
Emm'n naar p3!!! Wat een topseizoen!
Vrijdag is er een gesprek tussen Hamstra en Suikerbrood, maar ik weet nu al dat Suikerbrood niet lang meer trainer blijft in het Friesche Haagje.

Snel meer.

Bernardo

Well-known member
Emm'n naar p3!!! Wat een topseizoen!
Vrijdag is er een gesprek tussen Hamstra en Suikerbrood, maar ik weet nu al dat Suikerbrood niet lang meer trainer blijft in het Friesche Haagje.

Snel meer.

De manager van Heracles is al benaderd, maar heeft vriendelijk met de middelvinger bedankt! :duim:

SuikerBrood

Well-known member
Helaas, ik kreeg mijn ploeg niet aan de praat. Binnenkort een gesprek met Hamstra waar ik aan zal geven dat er met deze ploeg niet te werken was.

Het ligt uiteraard helemaal niet aan mijzelf.

SC Heerenveen

Well-known member
Extra zuur maakt het nog eens dat JMD maar 3 puntjes haalde, daar was ik met gemak overheen gekomen met de uitslagen die ik in m'n hoofd had. Hier kan ik nog wel een aantal dagen van balen hoor, oh oh oh. En ja, ik voel de #genot al aankomen. :-(

Abubakari

Administrator
Forumleiding
KAMPIOENEN
2009 Ajax Abubakari 34-70
2010 RKC A4e 34-66
2011 Heracles Abubakari 34-63
2012 Ajax Abubakari 34-63
2013 FC Groningen Donz 34-62
2014 FC Twente de Groene Scout 34-65
2015 Feyenoord Fabian 34-65
2016 sc Heerenveen PES5 34-63
2017 Excelsior Kralinger 34-74
2018 VVV Maasveld 34-61
2019 PEC Zwolle FC Zwolle Ole 34-66

TOPSCORER (MEESTE GOALS VOOR)
2009 AJAX/ABUBAKARI 239
2010 NAC/NICK 264
2011 FEYENOORD/FABIAN 233
2012 EXCELSIOR/TIMIKA 251
2013 VVV/MAASVELD 218
2014 FC TWENTE/DE GROENE SCOUT 223
2015 FC TWENTE/DE GROENE SCOUT 224
2016 WILLEM II/FORTUNA 1987 238
2017 EXCELSIOR/KRALINGER 238
2018 PEC Zwolle Ol? & PSV/Magikan 248
2019 FC Zwolle Ol? 235

En zo pakt FC Zwolle Ol? voor het tweede jaar op rij de Gouden Schoen.
5cdca3ef802bc-1.png

Unregistere

Well-known member
Zonde dat die laatste pot werd verloren, maar de spelers hadden het lastig toen het VVV van Andre overschakelde op powerplay.

Desondanks tevredenheid over de handhaving, want na een goede start ging het toch minder met Vitesse. Maar goed, nooit in serieus gevaar geweest en dat is ook weer wat waard.

fortuna1987

Well-known member
Van harte fc Zwolle ole met de titels, en bedankt voor het bijhouden van de standen. Abu bedankt voor de organisatie.

Zelf mooi erin gebleven met FSC en ver gekomen in de beker, volgend seizoen weer stappen zetten in Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan