Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Feyenoord helpt Unregistere een handje.

Overigens moeten we tot maandag wachten op de uitslag want PEC - Groningen telt gewoon mee.

FC Zwolle Ole

Forum Legende
Onze eigen VAR Scheidsrechter heeft besloten dat de wedstrijd van PEC Zwolle - FC Groningen gewoon gaat mee tellen. :duim:

De tussen standen met nog een 35 minuten te spelen.

Eredivisie :
De Graafschap (Simon) - FC Emmen (PES5) 4-5
AZ (Schaakliefhebber) - Heracles Almelo (Bernardo) 5-5
SC Heerenveen (Suikerbrood) - VVV Venlo (Andre) 6-6
Ajax (Abubakari) - Vitesse (Unregistere) 5-7
FC Utrecht (Reinoud) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 7-5
PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) - FC Groningen (Satyr) 5-4
NAC Breda (De Groene Scout) - Feyenoord (Susa) 4-4
ADO Den Haag (Mario) - Excelsior (Kralinger) 6-5
Willem II (Pascallovic) - PSV (Magikan) 4-5
Hoofdklasse :
SC Feyenoord (Hankie) at V.V. de Schutters (zwammy) 3-5
Sporting Andijk (Marinos) at Read Swart (SC Heerenveen) 5-5
SC Irene (Maasveld) at sv Hillegom (JMD) 9-3

JMD

Well-known member
Tegen de topscore spelen is altijd balen, maar als je zelf de laagste score hebt dan verdien je ook niet beter. Kijken of we nog een beetje dichterbij kunnen komen.

FC Zwolle Ole

Forum Legende
PEC Zwolle slaat meteen weer toe en brengt de stand op 8-4 tegen FC Groningen (Satyr)
Het lijkt de beslissing in de wedstrijd te zijn.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Belangrijke overwinning voor ADO tegen Excelsior, dat geeft ons wat meer ademruimte ...

Unregistere

Well-known member
Best spannend, maar het lijkt er volgens mij enigszins op dat Vitesse gaat stunten in Amsterdam. Zou knap zijn, tactische vondst in de rust lijkt prima uit te pakken. Maar er is nog niets zeker tot scheidsrechter Haphuis voor het laatst heeft gefloten.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Best spannend, maar het lijkt er volgens mij enigszins op dat Vitesse gaat stunten in Amsterdam. Zou knap zijn, tactische vondst in de rust lijkt prima uit te pakken. Maar er is nog niets zeker tot scheidsrechter Haphuis voor het laatst heeft gefloten.

Je hebt al gewonnen, je staat voor en ik heb 0-1 bij pecgro en jij 1-2,dus ik kan al niet meer winnen. Mooi dat je het een stunt noemt, maar Ajax is al een tijdje niet vooruit te branden. Ja, winst tegen pascallo en Satyr, maar de ??n is voor Ajax en van de ander kun je niet verliezen. Seizoen is al een tijdje klaar, titel kwam in zicht maar op het moment Supreme diende zich een dip aan die tot nu duurt. Degraderen kon al bijna niet meer.

Dus gefeliciteerd. Nu Reinoud maar even matsen in de volgende wedstrijd.

Reinoud

Well-known member
Tja in de Arena winnen. Dat blijft lastig hoor voor mij. We zullen nog een goede blik op de ranglijst werpen en onze kansen afwegen.

Unregistere

Well-known member
Je hebt al gewonnen, je staat voor en ik heb 0-1 bij pecgro en jij 1-2,dus ik kan al niet meer winnen. Mooi dat je het een stunt noemt, maar Ajax is al een tijdje niet vooruit te branden. Ja, winst tegen pascallo en Satyr, maar de ??n is voor Ajax en van de ander kun je niet verliezen. Seizoen is al een tijdje klaar, titel kwam in zicht maar op het moment Supreme diende zich een dip aan die tot nu duurt. Degraderen kon al bijna niet meer.

Dus gefeliciteerd. Nu Reinoud maar even matsen in de volgende wedstrijd.

Tja, we blijven toch de nummer elf, een kleine speler vergeleken bij het grote Ajax. Zelfs al zijn de Amsterdammers niet in vorm. Dus ik zie het toch nog wel als een stunt. Die dekselse Darfaloempia, daar had jouw defensie het toch lastig tegen. Als ik die maar in Arnhem kan houden volgend seizoen.

Belangrijke winst ook met het oog op handhaving. Ik hield nog een slag om de arm op basis van de duels van gisteren, al had jij zo te zien puntverlies voor PSV voorspeld, dus daar loop ik ook nog uit.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Dat is de fase waarin we zitten, psv wint zelden meer een uitwedstrijd, dus denk je, doe eens gek. PSV wint gelijk weer eens uit.
Groningen speelt altijd 1-0 dus denk ik doe maar gewoon 0-1, staat het ineens 1-2.
Van die dingen dus, van die dingen.

FC Zwolle Ole

Forum Legende
PEC Zwolle heeft de winst op FC Groningen binnen.
En als de uitslagen zo blijven zo als ze nu zijn dan is zelfs het onverwachte waar geworden en hebben we het kampioenschap binnen.
En ook bij de topscore trofee 9 doelpunten voorsprong.
Maar nog even de blessuretijd afwachten wat er nog gaat gebeuren.
Maar dat dit een topseizoen is voor PEC Zwolle en zijn manager FC Zwolle OLe dat is een feit.
In ieder geval gaan we Koningsdag groot vieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan