Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een mooie 2-4 overwinning van Excelsior in Arnhem, ik ben tevreden met mijn ploeg. We gaan gelijk flink omhoog in de stand omdat alles zo dicht bij elkaar staat. :duim:
Een mooie 2-4 overwinning van Excelsior in Arnhem, ik ben tevreden met mijn ploeg. We gaan gelijk flink omhoog in de stand omdat alles zo dicht bij elkaar staat. :duim:
De wedstrijden voor ronde 19 zijn weer losgebarsten.
Alleen De Graafschap (Simon) nog niet op het veld het laatste wat ik hoorde was dat ze onderweg zijn gegaan met een slee en ja zonder sneeuw gaat dat niet zo snel.
De standen kort na het begin van de wedstrijden een negental minuten gespeeld.
Mijn slee liep vast bij Wageningen omdat het gisteravond opeens +6 was, vanaf daar was het een eind lopen, maar we zijn er eindelijk.
Mijn spelers hebben door de wandeling geen warming-up meer nodig en bovendien kan je je het tegen Excelsior gemakkelijk permitteren om te laat op te komen dagen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.