Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schaakliefhebber

Well-known member
Bij winst was ik zeker geweest van een plaats bij de eerste 3 en dus promotie, nu blijft het spannend.
Ik maakte echter geen schijn van kans tegen een ontketende JMD.
JMD, van harte gefeliciteerd met deze kostbare overwinning!

Mario

Well-known member
Forumleiding
ADO pakt een ruime winst tegen de nummer laatst, en daarmee ook een mooie plek in de middenmoot :duim:

Kielse Rat

Well-known member
Magertjes vandaag, maar met de tweede keus werd toch een 4-2 overwinning geboekt.
De straatlengte voorsprong blijft gehandhaafd. :duim:

Het geluk van de koploper noemen ze dat. Al was ons spel zo matig. Mijn spelers leggen zichzelf veel te veel druk op met de eindmeet in zicht, de schrik om fouten te maken is te groot op dit moment.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Een puntje behaald in de Arena door Feyenoord.

Het kan dus wel degelijk:duim:

Een 0-3 voorsprong uit handen geven en toch blij zijn, zouden we bij Ajax nooit doen.

Maar stiekem wel tevreden met een punt tegen de meest scorende coach, wat dat betreft de nummer 3 tegen nummer 1, dan is elk 6 goals eigenlijk wel weinig.

banshee

Member
Dit speelweekend is voorlopig mijn laatste in satekrokettenverband. Banshee stopt ermee.
Succes verder allemaal !

banshee

Member
Jammer dat je stopt en ook jammer dat het voor (minstens) 5% aan mij ligt.

Dan heb je mijn reactie verkeerd begrepen / ge?nterpreteerd. Mijn besluit om te stoppen ligt niet aan iemand persoonlijk. Jij hebt de satekroketten gemaakt to wat het nu is: het beste en leukste topic van DVK.
Ik had slechts gehoopt dat ik een keer ?de wind mee? zou hebben, en dat was me niet gegund. Die 5% was de spreekwoordelijke druppel.
Deze speelronde is tevens de laatste in de VK league voor mij. Zoals ik al zei: het plezier is zoek, misschien helpt het als ik er mee stop.

JMD

Well-known member
Jammer dat je stopt en ook jammer dat het voor (minstens) 5% aan mij ligt.
Maar al bij de loting van de eerste ronde heb ik aan gegeven hoe het geregeld is qua extra 3 teams om op 16 deelnemers te komen. Nu weet ik wel dat minimaal de helft van de deelnemers dat soort dingen niet leest, maar toch.

http://www.devoetbalkantine.nl/show...Beker-Toernooi&p=436535&viewfull=1#post436535
Zonder een complete rel te willen veroorzaken, er staat in de door jou geciteerde post: 'bij gelijkspel return in het komende competitieweekend'
Er staat imo dus niet: als een gelijkspel te weinig punten heeft wordt een plek ingenomen door een betere verliezer. ;)

FC Zwolle Ole

Forum Legende
Zo na de midweekse beslommeringen van een sate beker gaan we verder met ronde 11 van de competitie.
Nog drie ploegen zijn niet aan de aftrap verschenen.

Beerschot Wilrijk (Kielse Rat)
AZ (Marinos)
FC Groningen (Satyr)

FC Zwolle Ole

Forum Legende
De standen na een paar minuten spelen nog weinig doelpunten op de velden :

Eredivisie :
Excelsior (Kralinger) - FC Groningen (Satyr) 0-0
Ajax (Abubakari) - Willem II (Pascallovic) 0-1
NAC Breda (zwammy) - Heracles Almelo (Bernardo) 0-1
AZ (Marinos) - De Graafschap (Simon) 0-0
PSV (Magikan) - Vitesse (Unregistere) 0-1
SC Heerenveen (SC Heerenveen) - FC Emmen (PES5) 0-0
FC Utrecht (Reinoud) - ADO Den Haag (Mario) 0-0
Fortuna Sittard (fortuna1987) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 0-0
Feyenoord (Susa) - VVV Venlo (Maasveld) 0-0
Hoofdklasse :
HSC'21 (de Groene Scout) - Wanne Eickel (Banshee) 0-0
sv Hillegom (JMD) - VC Trynwalden (Suikerbrood) 0-0
SVZ (Andre) - RVVH (Schaakliefhebber) 1-0
Beerschot Wilrijk (Kielse Rat) - SC Feyenoord (Hankie) 0-0

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Zonder een complete rel te willen veroorzaken, er staat in de door jou geciteerde post: 'bij gelijkspel return in het komende competitieweekend'
Er staat imo dus niet: als een gelijkspel te weinig punten heeft wordt een plek ingenomen door een betere verliezer. ;)

En daarboven staat: De 13 winnaars + de 3 hoogst scorende verliezers gaan door.
Beetje onduidelijk misschien, maar als banshee-Unregistere ook 12-12 was geworden dan hadden we 2 replays gehad dit weekend.
Als we nu 2 replays hadden gedaan hadden we met de verliezer van Utrecht - Ajax er bij drie verliezers met 12 punten gehad waarvoor maar 1 plek is, dan hadden die ook nog weer een play off moeten doen, vandaar dat ik voor de minst ingewikkelde oplossing heb gekozen, al voordat deze bekerronde begon.

(

JMD

Well-known member
Zo kan je het ook lezen inderdaad, maar voortaan dan maar even duidelijk erbij zetten wat je doet met gelijke spelen die lager scoren dan verliezers. Nu is het eigenlijk best vreemd dat er dus uit 1 duel niemand doorgaat. Was het ipv 10-10 10-9 geworden dan was de winnaar wel gewoon met 10 punten doorgegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan