Janssen
Well-known member
Het lijkt de FIFA wel.
Wat een zooitje.
Wie heb jij eigenlijk omgekocht om door te komen?
Het lijkt de FIFA wel.
Wat een zooitje.
Dan neemt de nummer 3 uit de Groep van SC Heerenveen die plek dus in.
Even kijken wie dat is...
Nou, dat ben ik dus. :duim:
Haha, dat gaat natuurlijk mooi niet door. SC Heerenveen voor de tweede keer niet op komen dagen, die is zijn plek kwijt. De uitgeschakelde met het meeste aantal doelpunten neemt zijn plek in, daar is het dan, het geluk van Portugal. UG/Portugal gaat door naar de Achtste Finale.
Mocht SC Heerenveen nog voorspellen dan voorspelt ie dus in de afvallersronde.
Slim om die hooligans op SC Heerenveen af te sturen.
Wie heb jij eigenlijk omgekocht om door te komen?
Het lijkt de FIFA wel.
Wat een zooitje.
Haha, dat gaat natuurlijk mooi niet door. SC Heerenveen voor de tweede keer niet op komen dagen, die is zijn plek kwijt. De uitgeschakelde met het meeste aantal doelpunten neemt zijn plek in, daar is het dan, het geluk van Portugal. UG/Portugal gaat door naar de Achtste Finale.
"We voelen ons bestolen", zei de bondscoach tegen Servische verslaggevers. "Ik zou hem geen gele of rode kaart geven, maar naar Den Haag sturen. Dan kunnen ze hem voor de rechter brengen, zoals met 'ons' ook gebeurd is."
Ik heb gekeken naar de meeste (doel)punten, dat zegt meer dan de wedstrijdpunten. Sorry Banshee.
Ik maak er geen punt van Abu, maar bij de satekroketten-competitie is het juist het tegenovergestelde; daar tellen de punten en niet de meeste doelpunten.
Again, no hard feelings
In de Sat?kroketten Lekker & Gezond Eredivisie Competitie komt het toch nooit voor dat er iemand naar de volgende ronde gaat?