Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

fortuna1987

Well-known member
Met een been in de volgende rond, Engeland mag morgen niet met 3-0 winnen. Gezien de rest van mijn voorspellingen de laatste dagen zal die dus wel in de blessuretijd vallen.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Opnieuw een driepunter voor Colombia, en daarmee kwalificatie voor de achtste finales :duim:

FC Zwolle Ole

Forum Legende
Tot nu toe hebben er 21 van de 33 de 8e finale voorspeld.

Ook de nummers 3 en 4 van de groepen gaan gewoon door met het toernooi voor de plekken 17 t/m 33.

Dus allemaal nog wel even de 8e finales voorspellen.

Want volgens mij gaan de nummers 1 en 2 van de groepen door voor het kampioenschap en niet de nummers 1 t/m 16 van de topscore trofee.

JMD

Well-known member
Ik heb onze rekenaar Monsieur Calculeur aan het werk gezet en hij heeft me verzekerd dat Frankrijk zeker door is naar de 1/8 finales.
Hij zei mij:
"Als Australi? niet wint van Peru is het mooiste land ter wereld zeker van de partij in de 1/8 finales. De enige manier waarop Australi? nog kan winnen van Peru is doordat het 2-0 wordt bij Engeland - Panama. In dat geval eindigen zowel Frankrijk als Australi? als Denemarken op 6 punten. Maar La France, met hun aanvallende voetbal, hebben in dat geval de meeste goals gescoord in de poule, want wij hebben ook 2-0 voorspeld.
Als het 2-0 wordt betekent dit overigens dat Australi? doorgaat en niet Denemarken."

Het spreekt voor zich dat de Champs Elysees gisteravond is volgelopen voor een groot feest. Vive la France!!!

U.G.

Well-known member
De op 3 na meeste punten behalen in het toernooi en dan t?ch niet doorgaan naar de laatste 16. Dat is wel on-Portugees veel pech ! Mijn hooligans en ik weten nu even niet wie we moeten slaan.

Gelukkig is er nog genoeg lala over van mijn tripje naar Colombia, doen we gewoon een feestje op het dak van het hotel...ook goed.

Hankie

Well-known member
De op 3 na meeste punten behalen in het toernooi en dan t?ch niet doorgaan naar de laatste 16. Dat is wel on-Portugees veel pech ! Mijn hooligans en ik weten nu even niet wie we moeten slaan.

Gelukkig is er nog genoeg lala over van mijn tripje naar Colombia, doen we gewoon een feestje op het dak van het hotel...ook goed.
De Marokkanen natuurlijk

Marinos

Well-known member
Ik heb onze rekenaar Monsieur Calculeur aan het werk gezet en hij heeft me verzekerd dat Frankrijk zeker door is naar de 1/8 finales.
Hij zei mij:
"Als Australi? niet wint van Peru is het mooiste land ter wereld zeker van de partij in de 1/8 finales. De enige manier waarop Australi? nog kan winnen van Peru is doordat het 2-0 wordt bij Engeland - Panama. In dat geval eindigen zowel Frankrijk als Australi? als Denemarken op 6 punten. Maar La France, met hun aanvallende voetbal, hebben in dat geval de meeste goals gescoord in de poule, want wij hebben ook 2-0 voorspeld.
Als het 2-0 wordt betekent dit overigens dat Australi? doorgaat en niet Denemarken."

Het spreekt voor zich dat de Champs Elysees gisteravond is volgelopen voor een groot feest. Vive la France!!!
Ja deze wijsheid probeerde ik dus zelf ook uit die brei van cijfers te halen maar dat was nog niet gelukt. Gelukkig heb jij je schriftje op orde! Thanks JMD!

Hup geen 2-0!!

Marinos

Well-known member
Ja deze wijsheid probeerde ik dus zelf ook uit die brei van cijfers te halen maar dat was nog niet gelukt. Gelukkig heb jij je schriftje op orde! Thanks JMD!

Hup geen 2-0!!

skylnp.png

FC Zwolle Ole

Forum Legende
De eindstanden van de 3e ronde wedstrijden :

A
Saoedi Arabi? (Groene Scout) - Egypte (Jamel) 16-11
Uruguay (SanMark.) - Rusland (Pascallovic) 6-6
B
Spanje (fortuna1987)-Marokko (Susa) 8-7
Iran (PES5) - Portugal (U.G.) 14-10
C