Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
2 gespeeld 4 punten met aanvallend extreem zwak spel. Het had dus ook beduidend minder gekund.
We liggen nog mooi op schema voor de volgende ronde.

JMD

Well-known member
2x winst maar nog niet zeker van de 1/8 finale. Puntje is nog nodig, behalve als Australi? niet wint, dan zijn we sowieso door.

Kielse Rat

Well-known member
Het was niet gemakkelijk tegen de Tunesi?rs, maar 10-7 is een meer dan prima resultaat. Tweede ronde is heel dichtbij, maar mathematisch kan het nog wel misgaan dus we zullen morgen opnieuw vol aan de bak moeten!

gevegt

Well-known member
Brazili? was sterk, maar dankzij mijn prima tactiek was het toch wel een vrij eenvoudige overwinning.
Op naar de finale!

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik heb voor mijn spelers maar ??n mededeling:

mqdefault.jpg

Mario

Well-known member
Forumleiding
Gelijk opgaande strijd met Polen, de wedstrijd was van begin tot eind in evenwicht. Met 4 punten staan we er goed voor, maar is er ook nog steeds niets beslist in deze groep.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Doelpuntje te veel (Engeland in de 91' minuut) of te weinig (maak gewoon even die 2-0 Spanje). 1 uit 2, koffers maar vast pakken terwijl we hopen op een wonder.

FC Zwolle Ole

Forum Legende
Programma beslissende 3e ronde
Voor sommige landen is het erop of eronder :

A
Saoedi Arabi? (Groene Scout) - Egypte (Jamel)
Uruguay (SanMark.) - Rusland (Pascallovic)
B
Spanje (fortuna1987)-Marokko (Susa)
Iran (PES5) - Portugal (U.G.)
C
Frankrijk (JMD)-Denemarken (Marinos)
Peru (Wigboldus)-Australi? (Kralinger)
D
Argentini? (SC Heerenveen)-Nigeria (Abubakari)
IJsland (Satyr)-Kroati? (zwammy)
E
Servi? (Janssen)-Brazili? (Batigoal)
Zwitserland (Andre)-Costa Rica (gevegt)
F
Duitsland (Simon)-Zuid Korea (Friesland)
Zweden (Reinoud)-Mexico (Magikan)
G
Belgi? (Kielse Rat)-Engeland (Bernardo)
Tunesi? (Maasveld)-Panama (Banshee)
H
Polen (FC Zwolle Ol?)-Japan (Hankie)
Colombia (Mario)-Senegal (Unregistere)

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Forumleiding
Onze spion is even wezen kijken bij de training van Senegal, het lijkt erop dat men voor een bijzonder tactiek kiest ...

Senegal-0097.jpg

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Zie het, gelijkspel bij die andere pot is ook wel gunstig want dan heb ik aan een punt genoeg

Dan kom jij op 4 punten. Win ik van Argentina kom ik ook op 4 punten. En omdat ik nu opeens wel als een gek scoor dankzij mijn nieuwe tactiek heb ik een beter doelsaldo (scheelt maar twee goals op dit moment) en blijk je niet genoeg gehad te hebben aan een punt. Dus speel maar mooi op een gelijkspel, anders gaat Satyr me op doelsaldo wellicht nog voorbij. :duim: Hup Gelijkspel bij IJS-KRO, HUP NIGERIA! Hup volgende ronde!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan