Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Een Argentijnse superheld als bondscoach van Brazili?, kun je nog veilig rondlopen in je thuisland?

Dat gaat uitstekend. En het welkom in Brazili? is warm. Hier ben ik met mijn technische staf op weg naar een wedstrijdje om wat lokaal talent te scouten.

dM4zrKk.jpg

Janssen

Well-known member
Vanochtend met de mannen het bos ingegaan om alvast wat aan de conditie te werken.

dc4c39461d4be4592ac59806aabb4c37.jpg

Volgende week komt ook de spelersgroep bijelkaar.

Hankie

Well-known member
We hebben jullie uiteraard laten winnen. Wij gaan pas met scherp schieten in de groepsfase. Er zitten trouwens nog een paar van jullie spelers verstopt in de jungle hier.
Geeft er zijn er zat en anders zet ik wat Koreanen of Chinezen in.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Koreanen en Chinezen hebben een gigantische afkeer tegen Japan, dat worden 3 dikke nederlagen...20x in eigen doel schieten :duim:

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Sneon
Buitenpost - Be Quick 3-4
PKC'83 - VV Groningen 3-3
Gorecht - Drachtster Boys 1-6
VV Dokkum-Waskemeer 0-2
SDS - Heerenveense Boys 1-0
FC Utrecht - SC Heerenveen
Snein
Stadspark - Gomos
Nieuw Buinen - LAC Frisia
RKHVV - VV Heerenveen

Blijft lastig, dat amateurvoetbal voorspellen, Nigeria-Iran (na 5 wedstrijden) 1-0.

U.G.

Well-known member
Twee doden, 10 gewonden en 25 vermist. Rustig potje dus.

Het is zo te horen dan wel heel veilig geworden bij jullie zeg. Hoe dan, meer blauw op straat of gewoon meer telenovelas op tv als afleiding ?

Ok Abu, Spanje heeft nog steeds geen coach !! Whatsup ? Vertel die Ska-vogel anders dat ik extreem lief zal zijn :D...en ik speel desnoods zelfs met een handicap. Meer kan ik niet doen. Jammer dat Raul en Xisco zijn weggelopen door al het Madrid-geweld....anders had ik echt graag die gasten gehad.

Ok, volgende week gaan we beginnen met trainen, nu ben ik gewoon hard aan het werken. Doe voorbereidend werk en promotie en zo, ik heb een jet en deze assistente, die niet saai is ofzo...dus ja, het komt goed, komt goed.

noticia_3403_hierar_1.jpg

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Blijft lastig, dat amateurvoetbal voorspellen, Nigeria-Iran (na 5 wedstrijden) 1-0.
Sneon
VV Dokkum-Waskemeer 0-2
FC Utrecht - SC Heerenveen 2-1
Snein
Stadspark - Gomos
Nieuw Buinen - LAC Frisia
RKHVV - VV Heerenveen

En dan staat het ineens 1-3, PES5 scoort uiteraard met Heerenveen. Al had ie liever 4-0 achter gestaan (ik had 2-2) of 2-0 achter gestaan vermoed ik.
U.G. zei:
Ok Abu, Spanje heeft nog steeds geen coach !! Whatsup ? Vertel die Ska-vogel anders dat ik extreem lief zal zijn ...en ik speel desnoods zelfs met een handicap. Meer kan ik niet doen. Jammer dat Raul en Xisco zijn weggelopen door al het Madrid-geweld....anders had ik echt graag die gasten gehad.
Ik heb Ska-P een pb gestuurd met je uitnodiging en belofte.

Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mooie overwinning op Zweden. Nuttige oefenpot!

Heeft nog iemand zin om "Down Under" tegen Australi? te oefenen?

Laatst bewerkt:

Simon

Administrator
Forumleiding
Duitsland weet als geen ander dat een WK-toernooi lang duurt en het lastig is om je team ruim 4 weken lang scherp te houden.
Wij zullen dan ook rustig beginnen en in het toernooi groeien. Wij starten de eerste wedstrijd met een 6-mans verdediging.

763

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Sneon
VV Dokkum-Waskemeer 0-2
FC Utrecht - SC Heerenveen 2-1
Snein
Stadspark - Gomos 1-3
Nieuw Buinen - LAC Frisia 0-0
RKHVV - VV Heerenveen 3-1

Uitslag:
Nigeria-Iran 2-4

Gelijk maar 22 andere spelers geselecteerd.

Marinos

Well-known member
Ik had de selectie bij elkaar geroepen om onder het genot van een hapje en een drankje de doelstellingen voor het toernooi door te spreken. Blijk ik dus alle spelersvrouwen gebeld te hebben in plaats van de mannen. Vooralsnog is dit de selectie:
vi-8415679.jpg

Marinos

Well-known member
#13 lijkt wel wat op Abu, als 'ie nuchter is. Is een oude foto zeker?
Ja klopt, van gistermiddag voordat we aan de drank gingen. PES5 kwam later ook nog aanwaaien, geen idee wat die bij ons in het hotel moest. Geruchten gaan dat hij met nummer 4 naar boven ging.
De keeper van de mannen is wel al gearriveerd zo te zien.
Dat schijnt een vrouw te zijn hoorde ik van DeMaster.

Marinos

Well-known member
Zeg Abu, ik kwam bij het opruimen van de bende na gisteravond het vernieuwde WK logo nog tegen. Wellicht kun je er wat mee.

jjw6cx.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan