Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Sneon
Buitenpost - Be Quick 2-0
PKC'83 - VV Groningen 2-3
Gorecht - Drachtster Boys 3-1
VV Dokkum-Waskemeer 2-1
SDS - Heerenveense Boys 2-0
FC Utrecht - SC Heerenveen 2-2
Snein
Stadspark - Gomos 4-2
Nieuw Buinen - LAC Frisia 4-2
RKHVV - VV Heerenveen 2-0

Na het Debacle van zondag ben ik door Brazili? de laan uitgestuurd. Ze zitten niet te wachten op brons. Dus ze zullen Maasveld nu wel bestoken met aanbiedingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet echt thuis voelde bij Brazili?. Ik ben toch meer een Afrikaan, dus dat trof toen ik net onderstaande mail kreeg!

DEAR SIR,

HOW ARE YOU AND YOUR FAMILY? I HOPE ALL IS WELL WITH YOU. I WRITE TO INFORM YOU ABOUT MY DESIRE TO SELECT YOU AS BUNDSKOOTSJ FOR OUR COUNTRY, AND I HOPE THAT THIS TRANSACTION WILL BE GIVEN AN URGENT APPROVAL AND WILL BE TREATED WITH THE STRICTEST CONFIDENCE.

I AM JOHNSON SAVIMBI FROM NIGERIA. MY LATE FATHER GENERAL JONAS SAVIMBI WAS THE FOOTBALL BOND LEADER WHO CONTROLLED THE GOLD AND THE DIAMOND REGIONS OF NIGERIA FOR 27 YEARS SUCCESSFULLY WITHOUT INTERNAL OR EXTERNAL INTERFERENCE.

BEFORE HE DIED,MY FATHER WAS ATTACKED BY THE OPPOSITION FORCE OF THE GOVERNMENT OF THE PRESIDENT AND WAS KILLED IN FEBRUARY 22 2002. BUT BEFORE HIS DEATH, HE REVEALED AND HANDED TO ME THE WHOLE DOCUMENTS COVERING THE DEPOSIT OF TWO TRUNK BOXES IN THE SECURITY COMPANY HERE IN LAGOS. BECAUSE OF THESE REASON I FLED TO CONGO BRAZZAVILLE AS A REFUGEE BECAUSE MY FATHER STEPPED ON MANY TOES WHILE HE WAS CARRYING OUT HIS REBEL ACTIVITIES AND MANY OF HIS ENEMIES ARE AFTER ME ESPECIALLY MY PRESIDENT.

THE FIRST BOX CONTAINS 200KG OF 22 KARRAT ALLUVIA GOLD DUST WHILE THE SECOND BOX CONTAINS ($40 MILLION U.S. DOLLARS).THESE TWO BOXES ARE UNDER THE CUSTODY OF A SECURITY COMPANY FOR PROTECTIVE SAFEKEEPING PURPOSES. MY LATE FATHER DISGUISED IT AS “FAMILY TREASURE”. SO THE COMPANY DOESN’T KNOW THE REAL CONTENT OF THE TWO CONSIGNMENTS BOXES. HE ALSO GAVE ME ALL THE RELEVANT DOCUMENTS COVERING THE DEPOSIT OF ($20 MILLION U.S.DOLLARS IN A SUSPENCE ACCOUNT IN A BANK HERE IN LAGOS, NIGERIA.

ALL THIS GOLD AND ALL OF THE MONEY WILL BE YOURS IF YOU WIL OUR BUNDSKOOTSJ. BECAUSE WE DON"T HAVE ACCESS TO THE MONEY RIGHT NOW WE WANT YOU TO SEND 3,000,000 USD TO OUR BANK ACCOUNT, THAT IS FOR ADMINISTRATIONAL PURPOSES.

I AM ANXIOUSLY WAITING TO HEAR FROM YOU SOONEST.

NOTE:pLEASE GIVE ME AN URGENT REPLY AS SOON AS YOU FINISH READING THIS MESSAGE.ALSO INDICATE YOUR DIRECT TELEPHONE NUMBER IN YOUR NEXT REPLY TO ME.

YOURS SINCERELY,
JOHNSON SAVIMBI.

5af2dac86567e-abu.png

Laatst bewerkt:

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Rusland - Pascallovic
Saoedi Arabi? - Groene Scout
Uruguay - SanMark.
Egypte - Jamel

Portugal - U.G.
Spanje
Iran - PES5
Marokko - Susa

Frankrijk - JMD
Australi? - Kralinger
Denemarken - Marinos
Peru - Fortuna1987

Argentini? - Suikerbrood
Kroati? - zwammy
IJsland - Satyr
Nigeria - Abubakari

Brazili? -
Costa Rica - gevegt
Zwitserland - SC Heerenveen
Servi? - Janssen

Duitsland - Simon
Mexico - Magikan
Zuid Korea - Friesland
Zweden - Reinoud

Belgi? - Kielse Rat
Engeland - Bernardo
Panama -
Tunesi? - Maasveld

Polen - FC Zwolle Ol?
Senegal - Unregistere
Japan - Hankie
Colombia -Mario

Nog 3 Landen.
Spanje
Panama
Brazili?

Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Belgi? wil ook wel een wedstrijdje spelen.

Woensdag:
ADO - Vitesse 1-1
Heerenveen - Utrecht 0-2
Tottenham Hotspur - Newcastle United 1-0

Donderdag:
Telstar - De Graafschap 1-1
Emmen - NEC 0-2
Dordrecht - Sparta 1-2
Almere - Roda JC 0-1

Akhisarspor - Fenerbah?e 0-2
Anderlecht - Standard Luik 2-3
Charleroi - Club Brugge 0-1

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Als ik mij niet vergis zitten behalve Banshee (maar die is volgens mij altijd vrij laat) alle Eredivisie & Hoofdklasse bondscoaches in dit spel. Neem aan dat Banshee ook nog wel aanschuift, hebben we dus nog twee van buiten het sat? Universum nodig.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Nadat ik de uitnodiging van de Colombiaanse bond had ontvangen, ben ik afgelopen weekend meteen afgereisd naar Zuid Amerika. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen, en ben ik met een jeep naar het trainingskamp gebracht. Ik moest wel een blinddoek om, logisch ook omdat men een besloten training had belegd. Men was niet zo happig om het maken van foto's, maar bij deze toch een kleine sfeerimpressie :

1367000113_0.jpg

De materiaalman, altijd in voor een grappen en grollen

1158-pic905-895x505-35986.jpg

Vooral veel duurlopen

farc.jpg

Best wel grote voorselectie, dat wordt nog lasting kiezen

Autodefensas-Unidas-Colombia-departamento-Antioquia_TINIMA20111110_0053_18.jpg

Een aantal spelers zijn nog in overleg met Panini over de portretrechten

Al met al een gezellige eerste training op hoogte met een aantal zeer gemotiveerde Colombianen. Ik hoop wel dat de tenues en wedstrijdballen snel zullen arriveren vanuit Bogota, het is nu toch een beetje behelpen met die groene trainingshesjes. De meesten van hen hadden ook geen benul van dat er een WK is, dat moet denk ik nog een beetje gaan leven. Ze zijn nog teveel met hun hoofd bij de interne titelstrijd.

Vanavond gaan we lekker frituren, en dan oefenen tegen Japan. Hopelijk schieten we met scherp.

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
In de woestijn zitten we even met een probleem of we het vervoer wel voor elkaar krijgen. De kamelen dreigen met een staking nadat ze tijdens de jaarlijkse schoonheidswedstrijd zijn gediskwalificeerd vanwege botox-gebruik:

Kamelen gediskwalificeerd vanwege gebruik botox in schoonheidswedstrijd

Bij een jaarlijkse schoonheidswedstrijd in Saoedi-Arabi? is een dozijn dromedarissen gediskwalificeerd vanwege het gebruik van botox. De eigenaren van de eenbultige kamelen gebruikten botox om hun beesten er mooier uit te zien en dat is niet toegestaan.

De dromedarissen worden beoordeeld om hun lopen, wangen, hoofden en knie?n. Ze moeten hiervoor rondes lopen op een racebaan terwijl juryleden aan de kant staan en ze beoordelen. Hierbij is het gebruik van illegale middelen zoals botox niet toegestaan.

’Symbool van Saoedi-Arabi?’
Het hoofd van de jury, Fawzan al-Madi, laat aan Reuters weten dat de kameel een symbool van Saoedi-Arabi? is. „Vroeger hadden we kamelen nodig om te overleven, tegenwoordig gebruiken we ze om leuke dingen mee te doen.”

De wedstrijd maakt deel uit van een jaarlijks kamelenfestival in Al-Rumahiya waar ruim 45 miljoen euro voor wordt betaald. Naast de schoonheidswedstrijd is er ook een veiling waar kamelen worden verkocht, een museum met zandsculpturen van kamelen, een tent om kamelenmelk te drinken en een planetarium waar wordt getoond hoe kamelen vroeger door de wedstrijd liepen met de sterren als hun gids.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De boot uit Tasmani? is zojuist aangekomen. Onze supersnelle spits is nog net op tijd voor de wedstrijd tegen Zweden. Hij heeft enorme honger, dus ik heb maar wat extra sat?kroketten ingeslagen.

Taz-Is-A-Tasmanian-Devil.jpg

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Uitstraling is belangrijk, dus niet de hele dag in trainingspak op slippers rondslenteren maar netjes gekleed en representatief voor de dag komen is ons streven. Als bondscoach hoor je het goede voorbeeld te geven dus vanmiddag heb ik (rechts op de foto, die jongen links zetten we gauw op een sat?kroketten dieet) mijn pak gepast. Die hoed zit vol tactische foefjes die ik uit mijn hoge hoed kan toveren.
nigeria-festival.adapt.945.1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan