Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
SNEON
VV Groningen-WNC 3-1
Pelikaan S - BCV 1-0
Groen Geel-Noordwolde 6-0
ONT-Zwaagwesteinde 3-1
Lutten-The Knickerbockers 1-4

SNEIN
Be Quick 1887-Gemert 5-0
Amicitia VMC-SC Bolsward 3-2
SC Stadspark-Dedemsvaart 1-1
LAC Frisia - Oerterp 4-4
Akkrum-Groninger Boys 3-0
Lewenborg-DIO Oosterwolde 5-0

En weer winst voor Nigeria, al is het wel heel nipt.
Nigeria-Colombia 4-3

U.G.

Well-known member
Na een saaie 1e helft een knotsgekke 2e helft. Drie penalty's, 2 eigen goals, zelfs de scheidsrechter die scoort. Derhalve eindigd Colombia - Portugal totaal onverwacht in 5-5. Ik ben benieuwd of U.G. weer op tijd kon vertrekken.

Ja beste wedstrijd ooit, viel ook niet samen te vatten, de samenvatting duurde gewoon 95 minuten !

Ik ben wel op tijd vertrokken hoor maar ik werd alleen wel neergehaald door FARC, werd een beetje geript enzo en kon daarna gewoon weer doorvliegen...ach ja, just another day at the office.

Nou, het chilling around the world zit er weer erop, binnenkort drop ik hier verderop mijn voorspellingen cq de praktisch definitieve uitslagen van de eerste speelronde. Zitten een paar verrassinkjes tussen.

Friesland

Well-known member
De bestelling van Zuid-Kroket, ook wel bekend als Kroket Minguk (Republiek Kroket), voor het groepsduel tegen Zweden is zojuist geplaatst. Geen idee wat die "sjeutbullar"-vreters te zoeken hebben in een Sat?kroket competitie...

Mario

Well-known member
Forumleiding
Colombia is inmiddels gearriveerd in Rusland. Het was wel jammer dat de spelersbus ermee ophield net voorbij Bogota, dus dat was nog wel een stukje duwen voor de spelers.

co0337.jpg

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Pff... lekker dan. Zijn we eindelijk in Rusland aangekomen, blijken we niet goed te zitten. We namen de boot van Australi? naar Thailand, van daar met een spelersbus via China naar Vladivostok gegaan. We dachten, nu we in Rusland zitten kunnen we op ons gemak opzoeken waar we spelen. Blijkt dat we in Moskou moeten zitten, wat ruim 9.000 km verderop is. We zitten nu in de Trans-Sibiri? Express, hopelijk komen we nog op tijd aan.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Nigeria is al lang en breed te plek, moet ook wel want wij beginnen dit toernooi met de Sat?WK finale, Nigeria-Kroatie (Abu vs zwammy). Dus als we die winnen zijn we al wereldkampioen en doet de rest van de wedstrijden er niet meer toe.

lachaos.gif

Op weg met de busjes naar het trainingsveld, de fans lopen gezellig mee.

zwammy's style een beetje kennende (tackles op kniehoogte of hoger) zijn we deze week vooral gaan trainen op het ontwijken van de kamikaze tackles van Kroati?.
world002px.jpg

Hoe lijkt het, nog 2 dagen en hoeveel coaches moeten nog voorspellen?

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Met Senegal hebben we na de laatste besloten oefenwedstrijd een gezellige bijeenkomst gehad, waarop artiesten van Senegalese afkomst hebben gezongen.

Te beginnen met Youssou N'Dour:

Koeman gooit alle dingen om

De jongere spelers werden daarna blij verrast toen Akon de zaal betrad. Het ging helemaal los:

En dat zonder Mexicaanse meiden.

Batigoal

Well-known member
De Braziliaanse staf is op plek van bestemming; Moedertje Rusland! De spelers echter... die zijn ehh? nog niet aanwezig. Ze zijn elders gespot. Maar geen zorgen, n?o se enerve, v?o bem. The Boys From Brazil staan er wanneer het moet.

people-play-beach-football-in-copacabana-beach-rio-de-janeiro-brazil-picture-id450279246

In ? P?tria amada is de sfeer uitstekend! Men kijkt uit naar de prestaties van het nationale team en komt zelfs de straten op om ehh... het te vieren... althans zoiets.

brazil-confed-cup-protests.jpg

Kielse Rat

Well-known member
De Braziliaanse staf is op plek van bestemming; Moedertje Rusland! De spelers echter... die zijn ehh… nog niet aanwezig. Ze zijn elders gespot. Maar geen zorgen, n?o se enerve, v?o bem. The Boys From Brazil staan er wanneer het moet.

people-play-beach-football-in-copacabana-beach-rio-de-janeiro-brazil-picture-id450279246

In Rusland heb je toch ook stranden?

Mario

Well-known member
Forumleiding
Wij hebben inmiddels intrek genomen in ons 5 sterren hotel te Grozny, om de hoek bij de Ruud Gullit Arena waar wij de trainingen afwerken.

hqdefault.jpg

maxresdefault.jpg

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Huh? Is Ska-P 187 nu ontslagen omdat ie volgend jaar trainer bij Real wordt? Ik dacht altijd dat Ska-P een Barca man was. Wat is het volgende? UG naar Barca en ik naar PSV?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan