Ronde 30

Ronde 30


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Van Sparta en Roda heb ik meerdere wedstrijden gezien en dat was gewoon een drama.
Maar de beroerdste wint soms ook zijn wedstrijden. Daarom staat Ajax ook tweede :rumcolaa:
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord kijken is vaak ook geen pretje, maar volgens mij kan je dat tegenwoordig van elke club zeggen.
 

Pascallovic

Well-known member
Raar dat Ajax dan toch veel meer heeft gescoord dan AZ. Ajax benut nou ook niet bepaald elke kans.
Het is ook een beetje een hype dat spel van AZ. Afgelopen zaterdag waren ze in de rust ook erg positief bij FOX, terwijl het aanvallend los van de eerste 10 minuten niet heel veel voorstelde. PSV had ook gewoon het betere van het spel na de eerste 10 minuten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik moet zeggen dat ik gewoon niet zo voetbal zie. Dat komt mede omdat ik vrijwel alleen Feyenoord zie en dat heeft vaak weinig meer met voetbal te maken. Ik begrijp echter dat het bij andere clubs niet veel beter is.
 

gevegt

Well-known member
Het is ook een beetje een hype dat spel van AZ. Afgelopen zaterdag waren ze in de rust ook erg positief bij FOX, terwijl het aanvallend los van de eerste 10 minuten niet heel veel voorstelde. PSV had ook gewoon het betere van het spel na de eerste 10 minuten.
Tja, Perez.
 

Forza AZ

Well-known member
Toch had hij wel gelijk, want Vlaar is juist weer vrijgesproken van zijn rode kaart.
Heerlijk inconsequent weer.

Dat Blom fouten maakte afgelopen zaterdag was voor iedereen wel duidelijk, dus wat dat betreft had Van den Brom inderdaad gelijk.
Maar de manier waarop hij het zei, en Blom ongeschikt noemde voor een topwedstrijd ging te ver. Dat had hij met de emoties van direct na afloop van de wedstrijd niet mogen zeggen.
 
Bovenaan