Ronde 30

Ronde 30


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
" We hebben stappen gezet"

"Ik denk sowieso dat PSV wel bang van ons is" aldus Ten Hag...

Tuurlijk mien jong... Zelfs al verliezen we met 0-7 volgende week dan maakt dat nog geen reet uit, rijden we die kar een week later door het centrum...
 

JMD

Well-known member
Zie nu de 1-3 van Feyenoord, zeer fraaie goal. Maar hoorde ook weer vuurwerkgeluiden in de aanloop naar die goal. Denken dat stelletje leeghoofden nou nog steeds dat dat leuk is?? Dacht dat we die grap wel gehad hadden...
 

zwammy

Well-known member
Kaart geregeld voor Twente uit. Lijkt me toch mooi om 8 jaar na het feliciteren met het kampioenschap ze te gaan feliciteren met de nieuwe routes. Mochten we iig veilig zijn dan.
 

Abubakari

Well-known member
Spektakel weekend zeg. Ajax deed er niet echt aan mee, al had dat gezien de vele kansen die ze kregen ook best gekund. Voor de rest het gevreesde verloop in dit weekend, aan AZ heb je niks, weet je vantevoren al en zoals ze het nu weg gaven... ja, dan win je ook nooit van je leven van een topclub. Nou ja, beter zo dan wat Vitesse doet, die winnen wel van toppers maar verliezen van excelsior, Roda, NAC etc.

Twente de Grote Verliezer, dat is dan nog iets. Plus dat de tweede plaats/vooronde CL ook wel zo'n beetje binnen is (maar om daar nou opgetogen en blij van te worden). Wordt zelfs voor Groningen nog weer zweten, jammer dat Grunn-Roda niet vrijdag of zaterdag is, dan was ik er wel heen gegaan. Maar de concurrentiestrijd met het amateurvoetbal wint Groningen-Roda bij mij niet.

Voor Groene Scout hoop ik dat Twente er in blijft, maar voor de rest hoop ik heel hard dat Twente degradeert. Al was het maar omdat ik Sparta een leukere club vind.
 

Batigoal

Well-known member
Voor Groene Scout hoop ik dat Twente er in blijft, maar voor de rest hoop ik heel hard dat Twente degradeert. Al was het maar omdat ik Sparta een leukere club vind.

:duim:

Verder was Ajax-Heracles een typische Ten Hag-wedstrijd, die zelf maar wat tevreden is de afgelopen weken vanwege het vertoonde spel. Volgens mij is het bij hem meer opluchting dat ze wel telkens de 3 punten pakken waardoor hij rare dingen gaat zeggen.
 

ElSimao

Active member
:duim:

Verder was Ajax-Heracles een typische Ten Hag-wedstrijd, die zelf maar wat tevreden is de afgelopen weken vanwege het vertoonde spel. Volgens mij is het bij hem meer opluchting dat ze wel telkens de 3 punten pakken waardoor hij rare dingen gaat zeggen.

Als je maar stug vol blijft houden dat t wat is, geloven anderen het misschien ook. Ik denk dat dat een beetje de mindset is. Vandaar ook dat ie zo lang is blijven roepen dat het nog lang niet gespeeld is.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af waarom Twente zo laag staat. Gisteren speelden ze best redelijk. Ik heb genoeg clubs gezien die echt waardeloos speelden waaronder Sparta en Excelsior
 
Bovenaan