Ronde 14

Ronde 14


  • Totaal aantal stemmers
    19

MWLC

Well-known member
Die staat eind seizoen op zeker in de top 5 van mooiste goals van het seizoen.

Dat weet ik niet,er moeten natuurlijk nog wel wat wedstrijden gespeeld worden. Vind het te vroeg om hem nu al in de top 5 te zetten.
 

JMD

Well-known member
En dan volgende week tegen PSV. Gaat wat worden zo.

Kan je het gat weer kleiner maken... ;)

Alsof wij zo lekker draaien... Het wordt 1 grote tombola volgende week, zowel Ajax als PSV wisselen hele goede helften af met hele slechte.... Kan zomaar 3-0 worden, maar ook 0-3 is mogelijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
En dan volgende week tegen PSV. Gaat wat worden zo.

Tsja, wedstrijd op zich natuurlijk maar met dit wankele zooitje heb ik daar niet al te veel vertrouwen in dus dat zal wel een nikserig gelijkspel worden om dan met 10 punten achterstand de winterstop in te gaan. Wachten op JMD om te horen dat er dan toch nog van alles mogelijk is.
 

JMD

Well-known member
Tsja, wedstrijd op zich natuurlijk maar met dit wankele zooitje heb ik daar niet al te veel vertrouwen in dus dat zal wel een nikserig gelijkspel worden om dan met 10 punten achterstand de winterstop in te gaan. Wachten op JMD om te horen dat er dan toch nog van alles mogelijk is.

Ook met 10 punten achterstand is nog van alles mogelijk... ;)
 

JMD

Well-known member
Pure onkunde in alles wat ie op een voetbalveld doet. Van zo'n speler dien je direct het contract te ontbinden.

Zie hem nu voor het eerst spelen, maar dit is idd complete onkunde.
Is toch een broer van die dikke Zeefuik van PSV en later Groningen? Die kon er ook weinig van.
 

JMD

Well-known member
Sch?ne geen geel, ontloopt schorsing... Higler spaart hier Sch?ne na eerder Hooiveld gespaard te hebben.
 

gevegt

Well-known member
We krijgen regelmatig goals tegen die spelers niet vaak meer zullen maken. Ik heb helaas geen fotografisch geheugen en heb al helemaal geen zin om op te zoeken waar en wanneer.

Samen met PEC de minst gepasseerde achterhoede. Dan doe je het toch niet zo slecht.
 
Bovenaan