Ronde 12

Janssen

Well-known member
We hebben een totaal alcoholverbod gekregen, zo bang zijn ze in Venlo. Alles wordt uit de kast gehaald.
 

Janssen

Well-known member
Ronde 12

Roel Janssen tegen Semedo die al weken met de doos nog om de schoenen speelt. Dat worden leuke duels.
 

stc

Well-known member
PSV gaat het moeilijk krijgen vanavond, gezien het spel van afgelopen weken. Een verassing is dus in de maak.
 

JFK

Well-known member
PSV gaat het moeilijk krijgen vanavond, gezien het spel van afgelopen weken. Een verassing is dus in de maak.

Het wordt tijd dat gevegt een keer het deksel op de neus krijgt.
Daarom sluit ik mij aan bij jouw visie over deze wedstrijd.
 

JMD

Well-known member
PSV gaat het moeilijk krijgen vanavond, gezien het spel van afgelopen weken. Een verassing is dus in de maak.

Laat het geen verassing worden... Ik denk dat je verrassing bedoelt... :p

Ja, ik vrees ook voor een zware pot vanavond, PSV nog met het duel van dinsdag in de benen en De Graafschap dat er vol opklapt. Aan de andere kant geeft De Graafschap met dat spel ook ruimte weg achterin, dus counterend 0-3 bij rust voorstaan zou ook zomaar kunnen.
 

JFK

Well-known member
Ach, twee keer met je ogen knipperen en het staat al 0-3.
Kom nou, hier gaat PSV helemaal overheen walsen.
 

JMD

Well-known member
Wel een mooi moment om de moeder aller scrimmages weer eens terug te kijken, uit het duel van 3 seizoenen terug:
https://www.youtube.com/watch?v=_eOnG5vf3Ww

Wat een krankjorum duel was dat toen, PSV in schijnbare veilige haven bij rust, maar de Superboeren knokten terug, en uiteindelijk won PSV 'gewoon' met 3-6.
 

Abubakari

Well-known member
Noorderslag zondag... De lamme tegen de blinde.

De twee slechtste thuisclubs tegen elkaar. Groningen heeft 1 uit 5, Heerenveen 3 uit 6, beide thuis nog niet gewonnen. Zul je blij zijn dat Heerenveen uit speelt denk ik. Uit is Heerenveen na Ajax en PSV de beste. Nog ongeslagen zelfs. Ik heb er toch wel weer erg veel zin in, kom niet veel meer in stadions, maar Groningen-Heerenveen is toch altijd nog wel iets bijzonderder dan de rest. Wat verwacht jij? Ik denk een gelijkspelletje.

Of de eerste thuiszege van Groningen.


Of Heerenveen wint gewoon.


Ik heb kortom geen idee.:D
Maar in de eredivisie toto 1-1.
 

stc

Well-known member
Ach, twee keer met je ogen knipperen en het staat al 0-3.
Kom nou, hier gaat PSV helemaal overheen walsen.

In het kampioensjaar 1996/1997 verloor PSV ook uit bij de Graafschap, mede door doelpunten van Ibrahim en Viscaal
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De Graafschap is echt helemaal niks. Als PSV even aanzet is het zo 0-5.

Voor morgen verwacht ik dat Groningen op basis van strijdlust minimaal een punt pakt Abu.

Ik denk echter wel dat er mogelijkheden voor ons liggen als Groningen te graag wil aanvallen.
 
Bovenaan