Ronde 10

Het weekend van

  • De dikke zege van Ajax tegen PSV

  • Waarin Ajax hardhandig terug op Aarde keer

  • Cambuur stunt

  • Feyenoord de draad weer oppakt

  • PEC wint

  • Sparta zichzelf lucht verschaft

  • Heerenveerman Utrecht verslaat

  • Groningen het licht weer ziet

  • AZ het licht uit doet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Klaassen op 10 en Berghuis thuis voor de tv, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Met het asociale en idiote tuig wat een deel van het legioen vormt (ja, ook bij Ajax maar niet zo extreem en idioot als bij Feyenoord met hun dreigementen naar iedereen die een nieuw stadion wil of aanval op het bestuur van een buitenlandse club en noem al die ongein maar op die hier laatst in een lijstje stond) zou ik de kat niet op het spek binden, ook zonder Berghuis kan Ajax in de kuip wel winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klaassen op 10 en Berghuis thuis voor de tv, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Met het asociale en idiote tuig wat een deel van het legioen vormt (ja, ook bij Ajax maar niet zo extreem en idioot als bij Feyenoord met hun dreigementen naar iedereen die een nieuw stadion wil of aanval op het bestuur van een buitenlandse club en noem al die ongein maar op die hier laatst in een lijstje stond) zou ik de kat niet op het spek binden, ook zonder Berghuis kan Ajax in de kuip wel winnen.
Helemaal mee eens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij is geen Ajaxfan, zoals hij zelf in tweets onder de video meerdere malen zegt. Hij is voor Excelsior. Desalniettemin een grappig filmpje!
 

Abubakari

Well-known member
Amsterdamse humor wordt achteraf toch niet gewaardeerd door het bestuur.

Vooraf ook niet.
Uit het artikel:
„Ajax heeft een ontwerp gezien en daar akkoord op gegeven. De uiteindelijke versie die uitgerold werd, week op enkele punten af van de geaccordeerde variant”, aldus een woordvoerder van Ajax. Het betrof onder meer de tekst op de PSV-shirts. „Daarmee is het vertrouwen beschaamd op basis waarvan wij met het sfeerteam werken. Het spreekt voor zich dat wij daarover met hen in gesprek gaan, ook om te voorkomen dat dit in eventuele volgende gevallen weer kan gebeuren.”


Meeste Ajacieden vinden het ook een beschamende tekst, maar uiteraard moet er weer een enorm issue van gemaakt worden. Zo erg was het allemaal nou ook weer niet, beetje zwakke puberale humor. Maar je moet wat als je het liever niet over de wedstrijd hebt, dat begrijp ik wel.
 

Maasveld

Well-known member
Die ophef was er al gelijk op het moment dat het doek werd getoond. Desalniettemin zwaar overdreven en is de tekst vooral vrij armoedig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij verder ook niet heel gek dat het meer over de crisis bij PSV gaat, dan over de wedstrijd/overwinning van Ajax. Het is niet alsof deze overwinning heel erg uit de lucht kwam vallen en nog even over de overwinning van Ajax op Dortmund heen ging.
 

Hankie

Well-known member
Vooraf ook niet.
Uit het artikel:
„Ajax heeft een ontwerp gezien en daar akkoord op gegeven. De uiteindelijke versie die uitgerold werd, week op enkele punten af van de geaccordeerde variant”, aldus een woordvoerder van Ajax. Het betrof onder meer de tekst op de PSV-shirts. „Daarmee is het vertrouwen beschaamd op basis waarvan wij met het sfeerteam werken. Het spreekt voor zich dat wij daarover met hen in gesprek gaan, ook om te voorkomen dat dit in eventuele volgende gevallen weer kan gebeuren.”

Meeste Ajacieden vinden het ook een beschamende tekst, maar uiteraard moet er weer een enorm issue van gemaakt worden. Zo erg was het allemaal nou ook weer niet, beetje zwakke puberale humor. Maar je moet wat als je het liever niet over de wedstrijd hebt, dat begrijp ik wel.

Ik snap de ophef en humor ook niet, want Aids is natuurlijk geen ziekte voor blanke boeren volgens Thierry.
 

BlauwVinger

Well-known member
Afgelopen zaterdag tracteerde ik de twee voorwoordadjudanten van mijn onvolprezen bestseller ‘The Rise & Fall of The Flying Dutchmen van mijn royalties op een auteursreünie- cq triumviraat in de voetbalkathedraal aan de Ceintuurbaan in Zwolle.


Vooraf werd als amuse gueuele een bezoekje gebracht aan het idyllische sportpark van VV EDON in Zwolle. Dit intieme complex is aan het zicht ontnomen door majestueus lover en is in ‘groundhopperskringen’ een heilige graal vanwege de authentieke doelen met vierkante houten palen en lat en vanwege andere louter uit hout opgetrokken faciliteiten zoals de kantine en het gebouwtje waarin de kleedkamers zijn ondergebracht. Onvervalste nostalgie voor dwepers.


PEC Zwolle vs Herácles werd een onvervalste thriller met een grillig en bizar verloop in een heerlijke sfeer; van versufte verbijstering, gestileerde gelatenheid en apathie tot uitzinnige euforie!
 
Bovenaan