Jep, op het kwartier na rust na is het vooral Sparta dat slecht is en niet dat PSV nou zo heel goed speelde. Een voldoende, dat wel natuurlijk, maar veel te slordig voor rust en het laatste half uur, Driouech die veel te veel aan het egotrippen was, Dest met een domme gele kaart, de verdediging die gewoon staat te slapen bij de 6-1...Prima wedstrijd van PSV tegen een matig Sparta.
Wat ben je weer lekker positief.😄Jep, op het kwartier na rust na is het vooral Sparta dat slecht is en niet dat PSV nou zo heel goed speelde. Een voldoende, dat wel natuurlijk, maar veel te slordig voor rust en het laatste half uur, Driouech die veel te veel aan het egotrippen was, Dest met een domme gele kaart, de verdediging die gewoon staat te slapen bij de 6-1...
Een voldoende, dat wel natuurlijk,Wat ben je weer lekker positief.😄
6-1 gewonnen en alleen maar mopperen.
Leer genieten.
Ah, de drogreden dat je niet kan genieten als je kritisch bent…Wat ben je weer lekker positief.😄
Leer genieten.
Nou ja, het ging vooral over dat je in die post vrijwel alleen maar moppert na een 6-1 zege. Daar straalde niet veel genot vanaf.Ah, de drogreden dat je niet kan genieten als je kritisch bent…
Wisselen voor Bednarek die gekDrommel met niet de eerste blunder uit zijn carrière.
Ik zou Drommel nog veel kansen geven. Kan hij er wat aan doen dat hij afgelopen seizoenen op de bank heeft gezeten?Wisselen voor Bednarek die gek
Nee, maar als je dezelfde fouten blijft maken als in de oefencampagne dan is zijn mentale weerbaarheid niet het eredivisieschap waard.Ik zou Drommel nog veel kansen geven. Kan hij er wat aan doen dat hij afgelopen seizoenen op de bank heeft gezeten?
Ik hou het voorlopig op het missen van wedstrijdritme.Nee, maar als je dezelfde fouten blijft maken als in de oefencampagne dan is zijn mentale weerbaarheid niet het eredivisieschap waard.