Ronde 1

JMD

Well-known member
Prima wedstrijd van PSV tegen een matig Sparta.
Jep, op het kwartier na rust na is het vooral Sparta dat slecht is en niet dat PSV nou zo heel goed speelde. Een voldoende, dat wel natuurlijk, maar veel te slordig voor rust en het laatste half uur, Driouech die veel te veel aan het egotrippen was, Dest met een domme gele kaart, de verdediging die gewoon staat te slapen bij de 6-1...

Abubakari

Well-known member
Jep, op het kwartier na rust na is het vooral Sparta dat slecht is en niet dat PSV nou zo heel goed speelde. Een voldoende, dat wel natuurlijk, maar veel te slordig voor rust en het laatste half uur, Driouech die veel te veel aan het egotrippen was, Dest met een domme gele kaart, de verdediging die gewoon staat te slapen bij de 6-1...
Wat ben je weer lekker positief.😄

6-1 gewonnen en alleen maar mopperen.
Leer genieten.

stc

Well-known member
PSV kwam eigenlijk niet in de problemen. Je merkt wel dat de bank niet sterk bezet is. Land komt er wel, maar moet veel meer minuten maken.

Bernardo

Well-known member
Land had vorig seizoen al verhuurd moeten worden die heeft de KKD al een aantal jaar uitgespeeld

erka

Well-known member
edit: laat maar.

Benieuwd wat AZ-Grunn vanmiddag wordt. Lukkien gaat er goedgemutst heen, ik denk dat het gewoon 4-1 voor AZ wordt.

Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Ik zou Drommel nog veel kansen geven. Kan hij er wat aan doen dat hij afgelopen seizoenen op de bank heeft gezeten?
Nee, maar als je dezelfde fouten blijft maken als in de oefencampagne dan is zijn mentale weerbaarheid niet het eredivisieschap waard.

stc

Well-known member
Ik ga er vanuit dat Ajax vanmiddag een makkelijke wedstrijd heeft en met ruime cijfers gaat winnen. Telstar moet namelijk nog wennen aan het eredivisie niveau en een paar hogere tempo's

ALenstra

Well-known member
Ik denk dat Telstar goed partij zal bieden maar uiteindelijk zal het een ruime zege voor Ajax worden.

Batigoal

Well-known member
Als Telstar een paar bussen gaat parkeren moet ik nog maar zien hoe Ajax daar mee om gaat.

Wel zin in! Fijn dat het seizoen weer begint.

Bovenaan