Rode Duivels

Kielse Rat

Well-known member
Ik ben er nu terug maar zat een weekend in Kroati?. Maar ik zou het erger gevonden hebben moest de wedstrijd in Tsjechi? gespeeld zijn, want dan had ik een unieke kans gemist de Belgen live aan het werk te zien.
 

Batigoal

Well-known member
Romelu Lukaku is nu al (gedeeld) topscorer allertijden bij de Belgen. En nog altijd maar 24 jaar he. Zijn beste jaren moeten normaal gesproken nog komen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Wedstrijd niet gekeken, maar het is duidelijk gebleken dat Alderweireld, Kompany en Vertonghen fit moeten zijn voor het WK.
 

Batigoal

Well-known member
Nu moet ik zeggen dat ik de Rode Duivels de laatste tijd niet zo gevolgd heb, maar is Leander Dendoncker al in het team ge?ntegreerd?
 

Kielse Rat

Well-known member
Krijgt af en toe wel eens kansen maar is zelf totaal uit vorm dit seizoen. Dan zijn een Fellaini, Dembele of Naingollan nog steeds betere opties (zelf niet zo'n fan van Witsel).
 

Mario

Well-known member
Ook in Belgi? hebben ze altijd last van een Hollands fenomeen: onrust. De Bruyne is er alvast mee begonnen ...
 

Batigoal

Well-known member
Steven Defour heeft een zware knieblessure opgelopen en het is nog maar de vraag of hij het WK gaat halen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Hij is er altijd wel bij, maar spelen doet hij normaal gezien niet. Dan moeten er al heel veel afwezig zijn.
 
Bovenaan