RBC

Makanaky

Well-known member
Jammer hoor, paar x met Emmen geweest en ze op bezoek gehad. Waren altijd prima derbies tegen een club met karakter.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Jammer hoor, paar x met Emmen geweest en ze op bezoek gehad. Waren altijd prima derbies tegen een club met karakter.
Ik keek met Excelsior altijd uit naar de uitwedstrijden tegen Veendam. Een flink eind reizen (voor Nederlands begrippen, nu zou ik er niet meer van opkijken), maar altijd gezellig. Ik heb nog altijd contact met een aantal Veendammers die ik bij wedstrijden daar heb leren kennen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
RBC lijkt heel hard op weg naar de vierde divisie. Ze hebben vanavond even met 5-2 van de nummer 2 gewonnen. Hun voorsprong is daardoor uitgebreid naar 14 punten. De huidige nummers 3 en 4 kunnen op 12 punten komen als ze winnen.

Na 11 wedstrijden hebben ze er 10 gewonnen en 1 gelijk gespeeld.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
RBC is officieus kampioen. Naaste belager WNC speelde vanavond gelijk, waardoor het gat 15 punten is met nog 5 wedstrijden te gaan, terwijl RBC een veel beter doelsaldo heeft.

Morgen kan het officieel worden bij minstens een gelijkspel uit tegen Emplina. Dan is het eerste doel van de club, divisie voetbal, behaald.
 
Bovenaan