Jaloers dat het in Sneek niet lukt?Ja hoor, nog een nutteloze bvo in Brabant.
Wat heb ik met Sneek te maken?😵💫Jaloers dat het in Sneek niet lukt?
Yep, ze zijn goed bezig. Het eerste doel, de "divisies" bereiken, lijkt dit seizoen wel te gaan lukken.Staan ondertussen al 11 punten voor op de nr 2. Makkie dit seizoen.
Bij Haarlem is er nog steeds een groepje bezig met de terugkeer. Kan in de categorie 'kansloos' worden gezet... Haarlem gaat nooit meer terugkomen. Bij Veendam is volgens mij het stadion al niet eens meer overeind (bij Haarlem alleen nog de hoofdtribune)Zou mooi zijn als ze weer terug kunnen keren. Kunnen ze ook de initiatieven nemen bij Haarlem en Veendam.
De Langeleegte staat nog steeds grotendeels overeind en wordt nog steeds gebruikt voor amateurvoetbal. Er zijn recent ook jeugdinterlands gespeeld.Bij Haarlem is er nog steeds een groepje bezig met de terugkeer. Kan in de categorie 'kansloos' worden gezet... Haarlem gaat nooit meer terugkomen. Bij Veendam is volgens mij het stadion al niet eens meer overeind (bij Haarlem alleen nog de hoofdtribune)
Eerste klasse, net gepromoveerd uit de 2e.Op welk niveau speelt RBC dit seizoen?
Heb je het nu over Eef de Kip?Vwb Haarlem heb je idd helemaal gelijk, het doet mij (als geboren Haarlemmer) pijn om te zeggen, maar idd: de gemiddelde Haarlemmer zit liever in de schouwburg dan bij de plaatselijke FC. En nu er steeds meer Amsterdammers naar Haarlem vluchten (nog iets goedkopere huizen) wordt de kans dat er aanhang voor de Roodbroeken ontstaat steeds kleiner, want al die 'nieuwen' zijn van oorsprong Ajacied
Nee, die woont er al langer (maar is natuurlijk wel Ajacied).Heb je het nu over Eef de Kip?
Ik begrijp het nog niet helemaal, heb je een eigen school in Haarlem?Nee, die woont er al langer (maar is natuurlijk wel Ajacied).
Maar feit is dat er in Haarlem steeds meer Amsterdammers komen wonen. Vooral jongeren die aan een gezin willen beginnen en niet op 3-hoogachter willen wonen in Amsterdam, en Haarlem ligt dan heel dichtbij... Mijn school staat net buiten het centrum van Haarlem, ik werk er nu 12 jaar (oke, 3 jaar weggeweest tussendoor) en het aantal leerlingen met Amsterdamse roots is in die periode echt flink toegenomen.
Ja klopt vorige maand tegen Zweden O-18. Tegenwoordig heet De Langeleegte het Henk Nienhuisstadion naar de inmiddels overleden oud speler van Veendam.De Langeleegte staat nog steeds grotendeels overeind en wordt nog steeds gebruikt voor amateurvoetbal. Er zijn recent ook jeugdinterlands gespeeld.