Randzaken tijdens het toernooi

zwammy

Well-known member
Jullie weten natuurlijk ook wel dat het vooral de russen met knokploegen aangevuld met lokale arabieren zijn die de Engelsen aanvallen. Dat zal toch wel, of roeptoetert schuld van de Engelsen toch wat lekkerder?
 

Pascallovic

Well-known member
Jullie weten natuurlijk ook wel dat het vooral de russen met knokploegen aangevuld met lokale arabieren zijn die de Engelsen aanvallen. Dat zal toch wel, of roeptoetert schuld van de Engelsen toch wat lekkerder?
Engelsen zelf zijn niet vies van een potje rellen, dus wie begon vind ik niet zo relevant. Zonder die Russen hadden ze ook mot gekregen met de lokale Arabieren daar, want het is een verziekte stad. Dus wat de rol van wie is, kun je niet achterhalen. Wat mij betreft is er geen groep die slechts slachtoffer is.
 

Janssen

Well-known member
Randzaken tijdens het toernooi

Ik kan echt genieten van beelden van hooligans die helemaal de tyfus gekopschopt worden.

Beetje als de matador die vol op de horens genomen wordt. Heerlijk.
 

zwammy

Well-known member
Ik lees vooral dat de schuld bij de Engelsen ligt. Maar die zijn met 80.000 man daar en die lopen niet weg en zuipen teveel. Filmpjes bewijzen dat het vooral de russen zijn die in opkomst zijn. Is ook niet erg, vinden die Engelsen alleen maar mooi. Die gaan liever met 4 als met 3 bulten naar huis
 

Maasveld

Well-known member
In Nice hebben de plaatselijke Neanderthalers de Noord-Ieren aangevallen. Uit het toernooi schoppen die Fransen!
 

inhethoekje

Active member
Ik hoor het Tom Egbers gisteravond nog zeggen, morgenavond spelen de Ieren en die zijn altijd vrolijk en zingen liedjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

Makanaky

Well-known member
Ik hoor het Tom Egbers gisteravond nog zeggen, morgenavond spelen de Ieren en die zijn altijd vrolijk en zingen liedjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Dan komt de tin whistle en viool tevoorschijn, klimt er een leprechaun op je schouder, doen we de riverdance en wordt het bier zwart.

Come on you boys in Green!
 

gevegt

Well-known member
Op ARD lieten ze de Russische kopschopper zien, die later ook in het stadion te keer ging.
Ik ben benieuwd of die effici?nte Fransen hem nog te pakken krijgen.
 

zwammy

Well-known member
Hebben ze ook die maf al gevonden die het nodig vond die tafel op iemand zn kop te gooien?
 
Bovenaan