Pascallovic
Well-known member
Zouden de Engelsen dat durven in Rusland? De politie is daar niet echt zachtzinnig volgens mij, en de straffen zijn ook niet mis.
Laat staan dat er nog wat knokploegen zullen langskomen op je hotelkamer.
Zouden de Engelsen dat durven in Rusland? De politie is daar niet echt zachtzinnig volgens mij, en de straffen zijn ook niet mis.
Engelsen zelf zijn niet vies van een potje rellen, dus wie begon vind ik niet zo relevant. Zonder die Russen hadden ze ook mot gekregen met de lokale Arabieren daar, want het is een verziekte stad. Dus wat de rol van wie is, kun je niet achterhalen. Wat mij betreft is er geen groep die slechts slachtoffer is.Jullie weten natuurlijk ook wel dat het vooral de russen met knokploegen aangevuld met lokale arabieren zijn die de Engelsen aanvallen. Dat zal toch wel, of roeptoetert schuld van de Engelsen toch wat lekkerder?
http://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/russische-hooligans-vallen-engelsen-stadion-aan
Die Engelsen het toernooi uitschuppen, en snel!
In Nice hebben de plaatselijke Neanderthalers de Noord-Ieren aangevallen. Uit het toernooi schoppen die Fransen!
In Nice hebben de plaatselijke Neanderthalers de Noord-Ieren aangevallen. Uit het toernooi schoppen die Fransen!
Dat zijn eerder Arabieren dan echte fransen,
Ik hoor het Tom Egbers gisteravond nog zeggen, morgenavond spelen de Ieren en die zijn altijd vrolijk en zingen liedjes.
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk