Radio forever!

gevegt

Well-known member
Na een uurtje of tien gewerkt te hebben was ik echt wel toe aan een beetje ontspanning. Gelukkig kon ik lekker ontspannend luisteren naar het sportforum. Gelukkig was Barbera ook duidelijk aanwezig, die met haar kopstem mij dusdanig nog meer vermoeide, dat ik nu heerlijk kan gaan slapen.
 

Joost

Well-known member
Afgelopen vrijdag nam Giel afscheid want hij gaat op wereldreis. Erg jammer en hopelijk komt hij terug. Zijn programma op Radio2 tussen 22:00 en middernacht was echt heel erg goed.
 

Jef400

Well-known member
Ondanks het risico dat @Abubakari mij Waldorf of Statler gaat noemen: Ik vind de eigenpijperij en de verhalen om de top 2000 heen steeds vervelender worden. Door dat geouwehoer kunnen nummers niet vol worden gedraaid. En om nou te zeggen dat ik op de emotionele binding van Gerda uit Schubbekutteveen met een willekeurig Beatlesliedje zit te wachten...
 

Joost

Well-known member
Ondanks het risico dat @Abubakari mij Waldorf of Statler gaat noemen: Ik vind de eigenpijperij en de verhalen om de top 2000 heen steeds vervelender worden. Door dat geouwehoer kunnen nummers niet vol worden gedraaid. En om nou te zeggen dat ik op de emotionele binding van Gerda uit Schubbekutteveen met een willekeurig Beatlesliedje zit te wachten...

Ik heb daar pas de laatste dag last van. En als Jeroen van Inkel achter de knoppen zit. Poeh wat is dat een matige DJ geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jef400

Well-known member
Ik heb daar pas de laatste dag last van. En als Jeroen van Inkel achter de knoppen zit. Poeh wat is dat een matige DJ geworden.
Zijn aantreden is voor mij altijd het signaal van bedtijd. Niet dat ik het beter zou doen overigens. Maar goed, ik ben ook geen radio-DJ.
 
Bovenaan