4 kan ik Bristol van maken
erka Well-known member 12 jan 2016 #42 De Wolf zei: 4 kan ik Bristol van maken Klik om te vergroten... Nope....zelf denk ik dat 4 de moeilijkste is.
De Wolf zei: 4 kan ik Bristol van maken Klik om te vergroten... Nope....zelf denk ik dat 4 de moeilijkste is.
Satyr Administrator Forumleiding 12 jan 2016 #43 Is 4 dan 'gewoon' Londen? Veel Engelsen en ook de grootste stad in Europa?
erka Well-known member 13 jan 2016 #46 Satyr zei: Is 4 dan 'gewoon' Londen? Veel Engelsen en ook de grootste stad in Europa? Klik om te vergroten... Nee, ook geen Londen.
Satyr zei: Is 4 dan 'gewoon' Londen? Veel Engelsen en ook de grootste stad in Europa? Klik om te vergroten... Nee, ook geen Londen.
erka Well-known member 13 jan 2016 #49 Geen Mons, Gibraltar. Ik zal even wat meer aanwijzingen geven. 1. Friesland en een ander land 4. Letterlijk 5. Eend
Geen Mons, Gibraltar. Ik zal even wat meer aanwijzingen geven. 1. Friesland en een ander land 4. Letterlijk 5. Eend
erka Well-known member 13 jan 2016 #51 De Wolf zei: 1 Zurich? Klik om te vergroten... :duim: Zure - ich = Zelfsmaak
J Joost Well-known member 14 jan 2016 #55 De Wolf zei: Vlakbij Keulen heb je nog het dorpje much :rumcolaa: Klik om te vergroten... In Hongarije ligt het dorpje M?ny, in India ligt Alot.
De Wolf zei: Vlakbij Keulen heb je nog het dorpje much :rumcolaa: Klik om te vergroten... In Hongarije ligt het dorpje M?ny, in India ligt Alot.
Satyr Administrator Forumleiding 14 jan 2016 #56 Ik ben vooral benieuwd naar 4. Ik vrees een 'Godver, ja natuurlijk', maar voorlopig lig ik er wakker van
Ik ben vooral benieuwd naar 4. Ik vrees een 'Godver, ja natuurlijk', maar voorlopig lig ik er wakker van
De Wolf Well-known member 14 jan 2016 #57 Gezien de andere steden zal hij wel met vreemde talen spelen. 5 zal wel iets van cancun wezen
erka Well-known member 14 jan 2016 #60 Joost zei: In Hongarije ligt het dorpje M?ny, in India ligt Alot. Klik om te vergroten... je moet inderdaad wel zo denken
Joost zei: In Hongarije ligt het dorpje M?ny, in India ligt Alot. Klik om te vergroten... je moet inderdaad wel zo denken