R.I.P Topic

erka

Well-known member
Gerard Cox ging tot zijn dood nog vrijwel elke dag bij Joke Bruijs langs. Bruijs had parkinson en dementie maar de oude liedjes van Gerard Cox zong ze nog mee. Ik vind dit echt heel ontroerend.
Twee zulke goede mensen.

JMD

Well-known member
Sowieso is dat altijd wel mooi, als mensen met dementie oude liedjes ed gewoon meezingen, dan lijken ze alles nog te kennen.

Mijn oma kreeg vlak voor ze overleed het Heilig Sacrament van de Zieken toebedeeld. Ze was al weken niet meer 'wakker' geweest, ze had geen spier meer bewogen, maar toen de priester gebeden uitsprak bij het sacrament bewogen mijn oma's lippen en sprak ze zacht de gebeden mee. Ongelooflijk. Een zeer dierbare herinnering.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Mijn grootouders gingen een half jaar na elkaar.

Mijn opa was dementerend toen mijn oma overleed. Hij zat er de hele uitvaart stil bij, toen hij plotseling heel hard GVD riep...zes maanden later ging hijzelf. De beste man was gelovig, heb hem nooit eerder horen vloeken.

ALenstra

Well-known member
Hans Westberg (87) voormalig Zweeds ijshockeytrainer, haalde met Oranje het Olympisch ijshockeytoernooi in 1980 in Lake Placid.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Britse bioloog en antropoloog Jane Goodall] (91) vooral bekend vanwege haar onderzoek naar Chimpansees..

JMD

Well-known member
Herman van der Velden (83), de muzieksamensteller van de NOS, vooral bekend van de 'inkleuring' van Radio Tour de France en Langs de Lijn

Mario

Well-known member
Forumleiding
Patricia Routledge, bekend als Hyacinth Bucket uit de serie Keeping up Appearances (96)

Batigoal

Well-known member
Monsieur Paul van Bruystegem (66), bassist van Triggerfinger is overleden. In de beginperiode van Triggerfinger een paar keer gesproken; sympathieke man.

Bovenaan