R.I.P Topic

Mario

Well-known member
Zeker triest inderdaad. En ik ben oud genoeg om hem net wel meegemaakt te hebben en merk dat dit me meer doet dan het overlijden van Pele, terwijl die natuurlijk vele malen groter is dan Vialli.
EK1988, de glorie jaren met Sampdoria. De verloren CL finale in 1992. De jaren bij Juventus en Chelsea, en uiteindelijk de winst met zijn vriend Mancini afgelopen EK. Maar ook de man die Gullit eruit werkte bij Chelsea.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Samen met Mancini het koningskoppel bij Sampdoria.
En inderdaad, hij werkte Ruud eruit bij Chelsea.
 

Pascallovic

Well-known member
Tsja die biograaf had het in zijn aankondiging op Twitter zelf over: ‘De voormalig wielrenner vocht de laatste jaren met zichzelf en verloor.’

Dat in combinatie met de bekende depressie is het niet zo gek dat mensen dat vertalen als zelfdoding.
 

erka

Well-known member
Die tekst kwam van de familie van Westra. Maar wat maakt het relevant om de doodsoorzaak te willen weten? Vind ik volledig privé.

Las ook al ergens een wappiedebiel die de link met oversterfte door covid legt. Hoe ziek ben je dan in je hoofd.
 

Pascallovic

Well-known member
Die tekst kwam van de familie van Westra. Maar wat maakt het relevant om de doodsoorzaak te willen weten? Vind ik volledig privé.

Las ook al ergens een wappiedebiel die de link met oversterfte door covid legt. Hoe ziek ben je dan in je hoofd.
Ik hoef de doodsoorzaak niet te weten, dat is inderdaad privé. Ga er ook zeker niet actief naar op zoek, maar als je zoiets in het nieuwsbericht leest, snap ik dat mensen dat op een bepaalde manier interpreteren. Het is vooral heel treurig voor de nabestaanden en Westra zelf hoe zijn laatste jaren zijn gegaan, met dan ook nog zo’n vroeg eind. Ik weet hoe hardnekkig en extreem depressies kunnen zijn. Dat gun je niemand.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member

Lijkt er dus inderdaad op dat het geen zelfdoding was.
 
Bovenaan