R.I.P Topic

Mario

Well-known member
Maar hij is dus niet overleden aan de klappen die hij heeft gekregen, maar aan complicaties nav de amputatie zoals ik het begrijp. Bizar verhaal.
 

JMD

Well-known member
Maar dat zijn flinke klappen geweest als er dan door complicaties een been en een arm moet worden afgezet. Ja, er was lachgas in het spel, maar daar krijg je volgens mij geen zuurstoftekort e.d. van.

Diep triest verhaal trouwens.
 

gevegt

Well-known member
Maar dat zijn flinke klappen geweest als er dan door complicaties een been en een arm moet worden afgezet. Ja, er was lachgas in het spel, maar daar krijg je volgens mij geen zuurstoftekort e.d. van.

Diep triest verhaal trouwens.
Het veelvuldig gebruik maken van lachgas kan weldegelijk leiden tot amputatie van lichaamsdelen.
 

Batigoal

Well-known member
Beetje vaag verhaal. Het is alsof de journalist een aantal losse dingen heeft gehoord en daarvan geprobeerd heeft een verhaal te maken. Maar goed, het is duidelijk dat het al een tijdje niet goed ging met die jongen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom niet even het geduld om goed uit te zoeken wat er speelt? Kotsmisselijk van zulke hijgerige media.
 

Hankie

Well-known member
Maar dat zijn flinke klappen geweest als er dan door complicaties een been en een arm moet worden afgezet. Ja, er was lachgas in het spel, maar daar krijg je volgens mij geen zuurstoftekort e.d. van.

Diep triest verhaal trouwens.
Als lachgas 1 ding doet is het zuurstoftekort veroorzaken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die arme Nick Cave... Nadat hij in 2015 al een zoon verloor (en over het verwerkingsproces een zeer intens album heeft gemaakt) maakt hij vandaag bekend dat hij ook een tweede zoon heeft verloren. Wat een hel.
 

De Wolf

Well-known member
Als lachgas 1 ding doet is het zuurstoftekort veroorzaken.
Dan spreek je van echt veelvuldig gebruik. Meervoudige amputaties zijn wel heel erg extreme gevallen. Dat hij vervolgens iets van een hartaanval heeft gekregen verbaasd mij dan ook weer niet.
 

Abubakari

Well-known member
Die arme Nick Cave... Nadat hij in 2015 al een zoon verloor (en over het verwerkingsproces een zeer intens album heeft gemaakt) maakt hij vandaag bekend dat hij ook een tweede zoon heeft verloren. Wat een hel.
Nick Cave & the Bad Shit. 🥹
 

BlauwVinger

Well-known member
Mijn eerste interland. De opstelling:

Peter vd Merwe, Guus Haak, Piet Ouderland, Tonnie Pronk, Fons van Wissen, Bennie Muller, Sjaak Swart (2-1), Henk Groot (3-1), Tonnie van der Linden (1-0), Co Prins, Mick Clavan.

RIP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Mario

Well-known member
Monsieur LeClerc (Allo allo) is afgelopen week overleden. Oftewel de Britse acteur Robin Parkinson op 92 jarige leeftijd.
 

JMD

Well-known member
Monsieur LeClerc (Allo allo) is afgelopen week overleden. Oftewel de Britse acteur Robin Parkinson op 92 jarige leeftijd.
Wat dan al de 3e Monsieur Leclerc was in de serie. De andere 2 overleden al toen de serie nog liep. Na het overlijden van de 1e werd de 2e geïntroduceerd als de tweelingbroer van de originele. In de serie werd verteld dat de ene broer op bezoek ging bij de andere in de gevangenis, waarbij ze een discussie kregen over de kwaliteit van het gevangenisvoedsel in verhouding tot dat van Madame Edith... Ze besloten te wisselen van plek omdat ze beiden meenden het slechtste voetbal te krijgen en beter af te zijn met wisselen.
 
Bovenaan