R.I.P Topic

Maasveld

Well-known member
Chris Anker Sørensen is op 37-jarige leeftijd overleden. Hij werd in België door een bestelbus aangereden tijdens een parcoursverkenning.
 

Bonehead

Well-known member
Quick'20 icoon Michel Lage Venterink (ook nog 2 seizoenen Go Ahead Eagles) is plots overleden. Slechts 49 jaar oud....
 

De Groene Scout

Well-known member
Quick'20 icoon Michel Lage Venterink (ook nog 2 seizoenen Go Ahead Eagles) is plots overleden. Slechts 49 jaar oud....
Dat was een hele echte Boeskool en ik zal maar eerlijk toegeven dat ik hem vanaf de zijlijn regelmatig de nodige verwensingen heb toegeschreeuwd. Wel een voorbeeld voor iedere speler die het van inzet / beleving moet hebben. Ging altijd voorop in de strijd.
 

MWLC

Well-known member
Dat was een hele echte Boeskool en ik zal maar eerlijk toegeven dat ik hem vanaf de zijlijn regelmatig de nodige verwensingen heb toegeschreeuwd. Wel een voorbeeld voor iedere speler die het van inzet / beleving moet hebben. Ging altijd voorop in de strijd.
Wat is een Boeskool?
 

Batigoal

Well-known member
Voormalig Amerikaans Minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell (84) is overleden aan de gevolgen van corona.
 

ALenstra

Well-known member
Walter Smith op 73-jarige leeftijd, Glasgow Rangers icoon. Was ook manager bij Everton en bondscoach voor Schotland.
 

Mario

Well-known member
Brian Travers, saxofonist en mede-oprichter van UB40, is op 62-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker overleden.
En wederom een mede-oprichter en zanger van UB40 die is gaan hemelen. Terence Wilson (Astro), 64 jaar, is na een kort ziekbed overleden.
 

JMD

Well-known member
Bas van der Vlies (79) is naar zijn Hemelse Vader (hoop ik voor hem). Oud fractievoorzitter van de SGP, de voorganger van Kees van der Staaij en met eenzelfde soort gevoel voor 'hoe hoort het', vleugje humor enz...
 

Mario

Well-known member
Frederik de Klerk(85)

De laatste blanke president van Zuid Afrika, die Mandela vrij liet en de oppositiebeweging niet langer verbood. In 1993 won hij samen met Mandela de Nobelprijs.
 
Bovenaan