De Groene Scout
Well-known member
Ging het op de motorfiets altijd goed, gaat het mis op een gewone fiets.Boet van Dulmen is dood.
Verkeersongeluk, met zijn fiets onder een bestelbus gekomen.
Triest.
Ging het op de motorfiets altijd goed, gaat het mis op een gewone fiets.Boet van Dulmen is dood.
Verkeersongeluk, met zijn fiets onder een bestelbus gekomen.
Godsamme wat triest.Chris Anker Sørensen is op 37-jarige leeftijd overleden. Hij werd in België door een bestelbus aangereden tijdens een parcoursverkenning.
Dat was een hele echte Boeskool en ik zal maar eerlijk toegeven dat ik hem vanaf de zijlijn regelmatig de nodige verwensingen heb toegeschreeuwd. Wel een voorbeeld voor iedere speler die het van inzet / beleving moet hebben. Ging altijd voorop in de strijd.Quick'20 icoon Michel Lage Venterink (ook nog 2 seizoenen Go Ahead Eagles) is plots overleden. Slechts 49 jaar oud....
Wat is een Boeskool?Dat was een hele echte Boeskool en ik zal maar eerlijk toegeven dat ik hem vanaf de zijlijn regelmatig de nodige verwensingen heb toegeschreeuwd. Wel een voorbeeld voor iedere speler die het van inzet / beleving moet hebben. Ging altijd voorop in de strijd.
Iemand uit Oldenzaal. Boeskool is trouwens witte kool in het Nedersaksisch taalgebied (Groningen, Drenthe, Twente Achterhoek).Wat is een Boeskool?
En wederom een mede-oprichter en zanger van UB40 die is gaan hemelen. Terence Wilson (Astro), 64 jaar, is na een kort ziekbed overleden.Brian Travers, saxofonist en mede-oprichter van UB40, is op 62-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker overleden.