R.I.P Topic

leo1949

Well-known member
Wat ben jij een intens treurig mannetje.

Ja de tijd dat mensen nog iets voor elkaar over hebben heb jij niet meegemaakt en daarom kan je er ook niet over oordelen.
Dat neem ik je niet kwalijk daarom zal je ook niet begrijpen wat Jan Terlouw bedoelde met dat touwtje want we leven nu in de tijd van "Dikke ik".
 

gevegt

Well-known member
Ja de tijd dat mensen nog iets voor elkaar over hebben heb jij niet meegemaakt en daarom kan je er ook niet over oordelen.
Dat neem ik je niet kwalijk daarom zal je ook niet begrijpen wat Jan Terlouw bedoelde met dat touwtje want we leven nu in de tijd van "Dikke ik".

Waarom die toevoegingen als je iemand herdenkt?
 

SanMark.

Well-known member
Dat was zij inderdaad. Ze was van "Lieve lieve mensen"
Ik heb de uitzending van Open het dorp nog gezien.
Het was de bedoeling dat je geld in een luciferdoosje deed en dat inleverde bij postkantoor of winkel.
Ego?stisch rechts bestond nog niet dus dat dorp is er gekomen zoiets zou nu niet meer lukken.
Dus Mies had de tijd wel mee.

En dat is de tweede keer dat je over de rug van een dode je politieke punt moet maken.

Verschrikkelijke vent.
 

leo1949

Well-known member
18 jarige dochter van staatssecretaris Blokzijl overleden.
Ze was al opgenomen in het ziekenhuis voor uitvalverschijnselen.

R.i.p. 18 jaar dat is toch veel te jong, sterkte voor de nabestaanden.
 

JFK

Well-known member
Speciaal voor Inhethoekje: Jeroen Krabb? die het over Mies Bouwman gaat hebben.
 

ALenstra

Well-known member
Op 68 jarige leeftijd overleden de Spaanse voetballer Enrique Castro Gonzales, ook wel bekend als Quini. Hij kwam uit voor Sporting Gijon en Barcelona. Ook speelde hij 35 interlands voor Spanje.
 

Abubakari

Well-known member
En begin jaren '80 ontvoerd geweest.

Op 1 maart 1981 werd Quini ontvoerd na de wedstrijd tegen H?rcules CF, die mede door twee doelpunten van de Asturi?r in een 6-0-overwinning voor FC Barcelona was ge?indigd. Toen de spits met zijn auto Camp Nou verliet, werd hij door twee mannen met een pistool overvallen en ontvoerd. De spelers van FC Barcelona waren aangeslagen door de ontvoering en zonder Quini werd geen wedstrijd meer gewonnen: van de zes wedstrijden eindigde ??n duel in een gelijkspel en de overige vijf werden verloren. Op 25 maart 1981 werd Quini teruggevonden in een woonhuis in Zaragoza en werden de daders gearresteerd.
 

Maasveld

Well-known member
18 jarige dochter van staatssecretaris Blokzijl overleden.
Ze was al opgenomen in het ziekenhuis voor uitvalverschijnselen.

R.i.p. 18 jaar dat is toch veel te jong, sterkte voor de nabestaanden.

Ik hoorde het gisteren op de radio, verschrikkelijk.
 
Bovenaan