R.I.P Topic

Abubakari

Well-known member
Twee dagen geleden overleed David Lynch.
Lees ik net, dat slaat teletekst gewoon over? Best raar, toch wel een legendarische regisseur.

Makanaky

Well-known member
Uit de tijd dat ik begon met voetbal volgen. Herinner mij hem vooral als trainer van NEC en Willem II, rustige en sympathieke Schot die een mooi soort Nederlands sprak.

erka

Well-known member
Ken hem ook nog uit Schots voetbal dat ik al heel lang volg. Succesvol coach geweest van Dunfermline en Aberdeen.

erka

Well-known member
Gary Brooke (64), oud-speler van FC Groningen in de jaren 80 en ooit door de supporters verkozen in het elftal van de eeuw.

Pieros

Active member
Uit de tijd dat ik begon met voetbal volgen. Herinner mij hem vooral als trainer van NEC en Willem II, rustige en sympathieke Schot die een mooi soort Nederlands sprak.

Inderdaad even trainer bij NEC geweest en door zijn humor en spontaniteit nog altijd een van de populairste trainers die NEC heeft gehad.

Abubakari

Well-known member
Marianne Faithfull (78) zangeres en actrice
Apart. Ik las een half uur geleden nog over haar in de biografie van Jim Morrison. Als je dat zo leest is het een wonder dat een grootverbruiker als Marianne Faithfull die periode overleefd heeft. Ze gingen bij bosjes aan od’s in die tijd.
Zo ter nagedachtenis aan haar het ijzingwekkend mooie Broken English maar even luisteren.

erka

Well-known member
Ach, veel naar gekeken. Showbizzquiz, Honeymoonquiz, André van Duin, Dokter Bernard

Wel een icoon.

Bovenaan