R.I.P Topic

Makanaky

Well-known member
die-3-lustigen-moosacher_der-kaiser-geht-und-alle-bayern-weinen.jpg
 

JMD

Well-known member
Na Zagallo de volgende speler/trainer/wereldkampioen.
Jep. En hij werd als speler ook nog eens Europees kampioen, werd nog een keer 2e op een WK, won 3x de EC1 en als coach ook nog een Vize-Weltmeister... Wat een erelijst. Daarna (1990, hij was toen 45) waren zijn hoogtijdagen eigenlijk wel voorbij, en aan zijn bemoeienis met het halen van het WK2006 naar Duitsland hangt toch de geur van omkoping.
 

Bernardo

Well-known member
Adam Canto, acteur onder andere bekend van zijn rol in de Designated Survivor, als Aaron Shore. Slechts 42 jaar.
 

erka

Well-known member
Echt nooit van gehoord. Edit: even opgezocht, 0 wedstrijden voor Feyenoord. Ik dacht al.
 

U.G.

Well-known member
Frank Farian (82) hitproducent, oprichter van Boney M en Milli Vanilli.

Een mastermind, een beetje evil, maar wel een man met een toverformule. Deze man verkocht de VS hun eigen Soul, eigenlijk wat de Britten deden vanaf de jaren 60 met rock en blues.


Het verhaal van Milli Vanilli vind ik sowieso een van de meest intrigerende in de pop geschiedenis, dit is filmmateriaal ! Wel mooie docu’s : from fame to shame bijv op YT.
 

erka

Well-known member
Boney M vind ik ook wel een bijzonder verhaal. Zeg disco en je zegt Boney M. En iedereen kan ze meezingen.
 

Mario

Well-known member
Er zat ook een Nederlands tintje aan Boney M. Bobby Farrell was geboren op Aruba, en verbleef een tijd in Rotterdam voor hij naar Duitsland verhuisde. Het eerste tv optreden van Boney M was bij Toppop. Farrell is in 2010 overleden na een optreden in Rusland, hij is begraven in Amsterdam.

Farrell heeft ook nooit zelfs één noot gezongen, maar was wel flamboyant aanwezig. Leuke muziek, dat wel.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan