De Groene Scout
Well-known member
Met een schuin oog blijf ik toch altijd wel even volgen hoe het in Oldenzaal gaat. Kom zojuist het volgende berichtje tegen:
Er zal in Oldenzaal binnenkort wel een veld, kleedkamer, fietsenstalling of wipkip naar hem vernoemd worden. Zoveel status heeft hij er wel verdient.
Tim Engbers stopt per direct met voetballen
OLDENZAAL - De voetbalcarri?re van Tim Engbers zit er op. De routinier van hoofdklasser Quick'20 viel afgelopen weekeinde met een blessure uit in de wedstrijd tegen Rohda Raalte en heeft besloten per direct te stoppen.
Tim Engbers (34) speelde, op twee jaar bij SVZW na, z'n hele leven voor Quick'20. Door blessureleed kwam hij het afgelopen jaar nauwelijks in actie voor de Oldenzaalse formatie. Kort voor de winterstop gaf Engbers aan aan het einde van dit seizoen te stoppen. Dat einde komt dus wat eerder dan gepland, Quick moet dit seizoen nog drie competitiewedstrijden spelen. ,,Het was een lastig besluit", aldus de Oldenzaler. ,,Maar mijn lichaam protesteert continu. Dat wil ik niet meer."
Er zal in Oldenzaal binnenkort wel een veld, kleedkamer, fietsenstalling of wipkip naar hem vernoemd worden. Zoveel status heeft hij er wel verdient.