PSV KAMPIOENEN !!!11!!!!!11!!!!11

Janssen

Well-known member
We twijfelen er toch niet aan dat PSV kampioen wordt? Ze zijn zo degelijk terwijl Ajax vooral tegen zichzelf voetbalt.

Voor JMD is de buit pas binnen als ze 25 punten voor staan in de laatste speelronde. En zelfs dan kan het nog misgaan.
 

JMD

Well-known member
Voor JMD is de buit pas binnen als ze 25 punten voor staan in de laatste speelronde. En zelfs dan kan het nog misgaan.
Dat is niet waar en dat weet je best.

Ja, ik ben idd iets voorzichtiger dan anderen hier, maar je voorbeeld slaat nergens op. Ook ik ga nu echt wel uit van een titel voor PSV.
 

gevegt

Well-known member
Van onze directeur mogen we nog niet over het kampioenschap praten. Prima, maar gevegt gaat morgenvroeg wel de versleten wiellagers van de plattekar vervangen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Vier je maar lekker in het PSV caf?. Ik ga je niet op tien plekken feliciteren.
 

De Wolf

Well-known member
Na een paar dagen een topic omhoog trappen. We zijn al lang weer tot de orde van de dag :rumcolaa:
 

De Wolf

Well-known member
Van mij mag Abu dit topic sluiten. Kampioenen is niet goed gespeld en geen enkele Ajacied heeft een kampioenstopic geopend terwijl die club deze eeuw 4 keer minder kampioen werd.
 

vakx2.0

Banned
en geen enkele Ajacied heeft een kampioenstopic geopend terwijl die club deze eeuw 4 keer minder kampioen werd.

Openlaten: Ajacieden en Ajax zijn al jaren geen maatstaf meer.

De kampioen regeert. De kampioen bepaalt. It ain?t over till gevegt says it?s over!

KAMPIOENEN!!!!!!!
 
Bovenaan