PSV KAMPIOENEN !!!11!!!!!11!!!!11

gevegt

Well-known member
Als topic houder verzoek ik een mod ( Abu dus niet, hehe ) de posts van vandaag weg te halen. Dit omdat het afbreuk doet aan het beste topic sinds jaren.
 

SanMark.

Well-known member
Even een fototje van Vakkie erbij.

12965011_242190179468477_321093572_n.jpg
 

gevegt

Well-known member
Oja, en een ban van minimaal een week voor de heer Kip vanwege het constant off topic gaan en het onnodig aanspreken van de beschikbare bandbreedte.
 

JMD

Well-known member
Is dit het kampioenstopic?

Voor mede-PSV?er JMD, die Ajax nog steeds als lichtend voorbeeld ziet:
Veelzeggend dat PSV al 30 jaar 1:2 loopt (15x kampioen) en Ajax 1:3 (11x). Sinds 2000 loopt PSV zelfs < 1:2 (10x in 18 jaar). Kortom, het beleid van rust en nuchterheid werpt in Eindhoven meer vruchten af dan al die revoluties, technische harten en trainerswissels bij ?ons aller Ajax?.
Ik zie Ajax helemaal niet als lichtend voorbeeld, dat maak jij er van.
Ik word alleen niet goed van jouw continue Ajax-gebash. Ik sta er veel neutraler in dan jou, voor jou is Ajax de spreekwoordelijke rode lap, als jij het woord alleen maar ziet begin je al te schuimbekken. Jij koopt zeker nooit Ajax-schoonmaakmiddel? En hoe is het met je Ziggo-abonnement?
 

Janssen

Well-known member
Ik zie Ajax helemaal niet als lichtend voorbeeld, dat maak jij er van.
Ik word alleen niet goed van jouw continue Ajax-gebash. Ik sta er veel neutraler in dan jou, voor jou is Ajax de spreekwoordelijke rode lap, als jij het woord alleen maar ziet begin je al te schuimbekken. Jij koopt zeker nooit Ajax-schoonmaakmiddel? En hoe is het met je Ziggo-abonnement?

Jij doet op het irritante af je best om maar als neutraal gezien te worden. Ik weet niet wat ik erger vind.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, JMD is op zijn manier ook ergerlijk. Constant maar de weegschaal in balans houden om iedereen in zijn waarde te laten.
 

ALenstra

Well-known member
We twijfelen er toch niet aan dat PSV kampioen wordt? Ze zijn zo degelijk terwijl Ajax vooral tegen zichzelf voetbalt.
 
Bovenaan