Om fabian een plezier te doen nu Guus meeuwis uit de boxen in het stadion. ..
JMD Well-known member 30 aug 2015 #41 Om fabian een plezier te doen nu Guus meeuwis uit de boxen in het stadion. ..
Fabian Active member 30 aug 2015 #42 Mijn lookalike door de speakers. Ze doen alles om ons te martelen hier.
E Eresd?g? Banned 30 aug 2015 #45 gevegt zei: Brenet dus gewoon in de basis? Klik om te vergroten... Nee Poulsen
Fabian Active member 30 aug 2015 #46 Ik ben blij dat wij Peter Houtman hebben. Die aankondigingen kunnen echt niet.
gevegt Well-known member 30 aug 2015 #49 PES5 zei: Brenet dus. Klik om te vergroten... :duim: Hup PSV!
De Wolf Well-known member 30 aug 2015 #51 Fabian zei: Ik ben blij dat wij Peter Houtman hebben. Die aankondigingen kunnen echt niet. Klik om te vergroten... Speelt Ronald Koeman nog mee?
Fabian zei: Ik ben blij dat wij Peter Houtman hebben. Die aankondigingen kunnen echt niet. Klik om te vergroten... Speelt Ronald Koeman nog mee?
PES5 Administrator Forumleiding 30 aug 2015 #53 Prachtig uittenue van Feyenoord zo met die blauwe broek!
De Wolf Well-known member 30 aug 2015 #54 De tegenstander van Kuyt is uitgevallen met een kuitblessure :rumcolaa:
E Eresd?g? Banned 30 aug 2015 #55 SanMark. zei: Hup Feyenoord. Klik om te vergroten... Deze quote ik even...