PSV - Feyenoord

PSV - Feyenoord


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Fabian

Active member
Helemaal nog geen topic geopend. Dat kan natuurlijk niet. Topper Feyenoord speelt hier wel even tegen subtopper PSV. Een alleraardigste wedstrijd. Die gaan we niet behandelen in zo'n verzameltopic.
 

JMD

Well-known member
Ik wilde er net 1 gaan openen, maar je was me voor.

Vorig seizoen was dit duel misschien wel de mooiste van het hele seizoen, in een duel waarin de kansen steeds keerden, vol met passie gestreden werd, trok PSV uiteindelijk met 4-3 aan het langste eind. Het seizoen ervoor won Feyenoord eenvoudig met 0-2. Die zege was de eerste zege in 10 seizoenen van Feyenoord bij PSV (in de competitie althans). De laatste 11x dat dit duel gespeeld werd won Feyenoord 1x, werd het 2x gelijk (de laatste keer in het seizoen 2009-2010, toen het 0-0 werd) en won PSV 8x. Tussen 1998 en 2004 lagen de cijfers anders, toen won Feyenoord 4 van de 6 ontmoetingen in Eindhoven.
 

Miramar

Well-known member
Er wordt alweer gepraat over een gat van 7 punten. Dodelijk om zulke dingen al te roepen.
 

fr-keff

Active member
De arrogantie begint al weer. Geluk blijft niet altijd.

Meer jezelf moed inpraten. Feyenoord die speelt op de dag dat ik mijn verjaardag vier dat heeft tot nu toe weinig succes geboekt. Een 4-0 tegen Roda JC en de laatste winst in Amsterdam schieten mij als enige ter binnen.
 

Eresd?g?

Banned
Heel benieuwd hoe deze wedstrijd gaat verlopen. Dit jaar blijf ik gewoon thuis. Maar ga m wel op t puntje van mn tuinstoel bekijken. Ik gok een kleine wellicht onverdiende overwinning voor PSV.
 

Marinos

Well-known member
Meer jezelf moed inpraten. Feyenoord die speelt op de dag dat ik mijn verjaardag vier dat heeft tot nu toe weinig succes geboekt. Een 4-0 tegen Roda JC en de laatste winst in Amsterdam schieten mij als enige ter binnen.
Ben je al zo oud?!
 

JMD

Well-known member
Meer jezelf moed inpraten. Feyenoord die speelt op de dag dat ik mijn verjaardag vier dat heeft tot nu toe weinig succes geboekt. Een 4-0 tegen Roda JC en de laatste winst in Amsterdam schieten mij als enige ter binnen.

Ben jij 28 augustus jarig?? Want op die dag was de laatste keer dat Feyenoord won bij Ajax. Dat weet ik omdat mijn vader de 28e jarig is, en ik weet nog dat ik bij die 1-2 af en toe even wegliep bij de visite om TV te kijken (ik woonde toen nog thuis).
 

Miramar

Well-known member
Ik verwacht niks vandaag. De teleurstelling in dit soort potjes hebben de overhand.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verwacht er heel weinig van. Op basis van het spel in de laatste zes wedstrijden is er niet echt basis voor veel optimisme. De poppetjes blijven verder steeds hetzelfde. Behalve achterin dan. Sinds Nelom naar de kant is lijkt het ergens op.
 

De Wolf

Well-known member
Keff is morgen jarig. Hij hoopt altijd op een leuke speler voor zijn verjaardag. Denk dat er dit jaar hoogstens nog iemand vertrekt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga om vijf uur Nederlandse tijd vliegen en land om acht uur Nederlandse tijd land ik. Even kijken of ik de wedstrijd re-live terug kijk zonder de uitslag op te vangen. Lijkt mij eerlijk gezegd lastig op Schiphol met al die informatie borden.
 

JMD

Well-known member
Ik verwacht niks vandaag. De teleurstelling in dit soort potjes hebben de overhand.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Ik gaat mee en mijn gevoel is ook niet geweldig. Maar ik word graag verrast.

Verwacht er heel weinig van. Op basis van het spel in de laatste zes wedstrijden is er niet echt basis voor veel optimisme. De poppetjes blijven verder steeds hetzelfde. Behalve achterin dan. Sinds Nelom naar de kant is lijkt het ergens op.

Als je dit zo leest lijkt het of PSV een straatlengte voorstaat.... Feyenoord is niet echt heel goed qua spel idd, maar dat is PSV ook niet.
Ik hoop op een zege, maar het zou ook zomaar de andere kant op kunnen vallen. Beide teams zijn gewoon nog niet stabiel en goed, dus hangt het van momenten af.
 

JMD

Well-known member
Ik gaat mee en mijn gevoel is ook niet geweldig. Maar ik word graag verrast.
Hoe laat vertrekken jullie vanaf Rotterdam?

Ik ga hier rond 13.30 weg, onderweg eet ik nog ergens even wat, want daar komt het vanavond niet van.
 
Bovenaan