PSV - Feyenoord

PSV - Feyenoord


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat je in de tweede helft defensiever moet spelen. PSV is duidelijk een stuk sterker.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als dat achteruit lopen en lafjes gokken op een lange bal de bedoeling was van Gio, is dat wat mij betreft een reden om hem morgen al te ontslaan. Ongelooflijk zeg, wat een aanfluiting.
 

Miramar

Well-known member
Gewoon hard werken en pompen in de 16. Verdedigen heeft geen zin want die goal valt toch wel.
 

gevegt

Well-known member
Als dat achteruit lopen en lafjes gokken op een lange bal de bedoeling was van Gio, is dat wat mij betreft een reden om hem morgen al te ontslaan. Ongelooflijk zeg, wat een aanfluiting.
Het kan natuurlijk ook zijn dat PSV gewoon beter is.
 

JFK

Well-known member
Als dat achteruit lopen en lafjes gokken op een lange bal de bedoeling was van Gio, is dat wat mij betreft een reden om hem morgen al te ontslaan. Ongelooflijk zeg, wat een aanfluiting.

Kom zeg! Heb je abonnement op de Telegraaf genomen ofzo?
 

De Wolf

Well-known member
Als dat achteruit lopen en lafjes gokken op een lange bal de bedoeling was van Gio, is dat wat mij betreft een reden om hem morgen al te ontslaan. Ongelooflijk zeg, wat een aanfluiting.

Voor de lange bal hebben we niet de goede spelers. Manu kon dat en misschien dat Elia dat kan. Bilal is niet snel genoeg.

Waarom Kramer niet in de basis staat vraag ik mij ook af.
 
Bovenaan