zwammy
Well-known member
Kan iemand mij uitleggen waarom de NPO drie speeches van FvD liet zien en die van GL afbrak?
Dezelfde reden als dat de samenvatting van Ajax langer duurt dat die van NAC.
Kan iemand mij uitleggen waarom de NPO drie speeches van FvD liet zien en die van GL afbrak?
Als de leider van de partij die de meeste stemmen heeft gekregen gaat spreken wordt dat al tientallen jaren live uitgezonden. Dat er wat extra aandacht voor een partij is die uit het niets de grootste wordt is ook niet zo heel vreemd.Kan iemand mij uitleggen waarom de NPO drie speeches van FvD liet zien en die van GL afbrak?
Wat zullen de diertjes fit worden en anders sterven ze toch uit?Alleen is dit is een veel, veel snellere opwarming dan er in het verleden plaatsgevonden heeft
De NPO is een spreekbuis van rechts Nederland.
Bij Suikerbrood heb ik het idee dat ie het nog meent ook.Klopt en de lucht is groen en gras is blauw.
Bij Suikerbrood heb ik het idee dat ie het nog meent ook.
Ok.Wat zullen de diertjes fit worden en anders sterven ze toch uit?
Als er door vervuiling geen vreten uit de zee gehaald kan worden of er niet normaal geademd kan worden heb je een groter probleem.
Wat kan mij dat klimaat nu verrotten.
Oke en nu ?
Net als Sylvana die nog steeds niet in Amsterdam woont zal het wel los lopen.
Wat klopt er van de geruchten dat FVD niet alle statenzetels kan invullen? Als dat zo zou zijn, gaat dat natuurlijk ook gevolgen hebben voor de 1e kamer.
Ik begrijp dat iemand vanuit Amsterdam voor donderdag naar Flevoland moet zijn verhuisd. Dat moet toch wel lukken.
Ik vond dat wel een grappige regel dat zo'n persoon dan slechts een paar dagen krijgt om te verhuizen. Het is in elk geval wel eerlijker.